اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه:

دوچرخه‌ سواران مسیر ساوه تا مرقد امام(ره) را رکاب می‌زنند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه از اعزام تیم دوچرخه ‌سواری این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر داد.

دوچرخه‌ سواران مسیر ساوه تا مرقد امام(ره) را رکاب می‌زنند

یوسف خدرویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) تیم دوچرخه سواری این شهرستان مسیر ساوه به مرقد امام(ره) را با دوچرخه رکاب خواهند زد.

وی تصریح کرد: تیم 10 نفره دوچرخه‌‌ سواری ساوه هرساله در ایام ارتحال امام راحل مسیر ساوه به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی را رکاب می‌زنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه در بخش دیگری از سخنان خود از فعال‌سازی رشته فریزبی در این شهرستان خبر داد و گفت: این رشته با توجه به علاقه بانوان و همچنین استعدادهای موجود، از اوایل سال جاری راه‌اندازی شده است.

خدرویسی افزود:  فریزبی یک رشته جذاب و مفرح است که از پنج سبک مختلف تشکیل شده است که انجام آن موجب تقویت هر دو سیستم غیر هوازی و هوازی ورزشکاران می‌شود و علاوه بر تقویت دستگاه قلبی و عروقی باعث بالا رفتن آمادگی جسمانی شده ضمن آنکه در بعد روانی نیز تاثیرات شگرفی را بر روی افراد می‌گذارد.

به گفته وی این ورزش همچنین موجبات تخلیه هیجانی را نیز فراهم ساخته و بدلیل قابلیت انجام این رشته ورزشی به صورت خانوادگی می‌تواند روابط خانوادگی را نیز تحکیم ببخشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه اظهار داشت: هم اکنون 34 هیئت ورزشی در بخش آقایان و 24 هیئت ورزشی در بخش بانوان در شهرستان ساوه فعال است.

انتهای پیام/87003/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول