اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی:

45 هزار ورزشکار زن در خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند

نایب رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به اینکه 45 هزار ورزشکار زن در استان فعالیت می‌کنند لزوم افزایش سطح اطلاعات ورزشی و ارائه مشاوره‌های پزشکی در رشته‌های مختلف احساس می‌شود.

45 هزار ورزشکار زن در خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طاهره ملک‌آرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارگاه‌های مختلف آموزشی با هدف به‌ روز رسانی اطلاعات مربیان و ورزشکاران استان از سوی این هیئت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه‌ها که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، موضوعاتی از قبیل مدیریت وزن، بیماری‌های خاص و دوپینگ از سوی کمیته بانوان هیئت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ملک‌آرا تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر حدود 45 هزار ورزشکار زن در سطح استان فعالیت می‌کنند، لزوم افزایش سطح اطلاعات پزشکی و ورزشی و همچنین ارائه مشاوره‌های پزشکی در رشته‌های ورزشی مختلف احساس می‌شود.

نائب رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی همچنین از برگزاری کارگاه‌های ویژه فدراسیون در طول سال خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه‌ها با هدف ارتقای سطح ورزشکاران شهرستانی که از امکانات کمتری برخوردار هستند، برگزار می‌شود.

ملک آرا اضافه کرد: هیئت پزشکی و ورزشی ضمن هماهنگی با باشگاه‌ها و سایر هیئت‌ها، به صورت رایگان و تنها با ارائه کارت بیمه ورزشی، در طول هفته اقدام به مشاوره و معاینه ورزشکاران می‌کند و در این مورد با پزشکان متخصص همکاری لازم را به عمل می‌آورد.

وی از برنامه‌های ویژه هیئت پزشکی و ورزشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای همزمان با شروع فصل تابستان و آغاز مسابقات مختلف خبر داد و اظهار کرد: همه ساله شش تا هشت هفته قبل از شروع مسابقات به منظور افزایش سطح آمادگی و سلامت ورزشکاران استان به ویژه شرکت کنندگان در لیگ‌های کشوری و مسابقات جهانی برنامه‌های ویژه از قبیل تست سلامت ارائه می‌شود.

نایب رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی گفت: با صدور کارت سلامت برای ورزشکاران واجد شرایط، در مسیر پیشرفت و سلامت ورزش استان و کشور گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/70005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول