اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون قرآن و عترت مشهد تاکید کرد

ضرورت پاسداری و شناساندن جایگاه حقیقی ولی فقیه

مدیر کانون قرآن و عترت مشهد گفت: با توجه به اینکه دشمنان نظام امروز به طور مستقیم ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده‌اند باید با ترفیع و شناساندن جایگاه حقیقی ولی فقیه، پاسداری کامل از این مسئله مهم داشته باشیم.

ضرورت پاسداری و شناساندن جایگاه حقیقی ولی فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خلیل موحدی ظهر امروز در نشست خبری با تاکید بر حساسیت فضای موجود کشور اظهار کرد: انتخابات مظهر تحقق حماسه سیاسی است و از همین حیث باید با توجه به دو شاخصه مهم حضور حداکثری و فضای انتخاباتی سالم و به دور از تنش پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

وی افزود: امروز در شرایطی نظیر جنگ احزاب در زمان نبی مکرم اسلام(ص) قرار گرفته‌ایم؛ ابرقدرت‌های جهانی برای براندازی اسلام یکی شده‌اند و ما در این سوی میدان باید تدابیری کارآمد اتخاذ و اجرایی کرده تا از این پیچ تاریخی به سلامت گذر کنیم.

موحدی با بیان اینکه ولایت فقیه رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام قدرت‌های جهانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان نظام امروز به طور مستقیم ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده‌اند باید با ترفیع و شناساندن جایگاه حقیقی ولی فقیه، پاسداری کامل از این مسئله مهم داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری دو انتخابات توامان ریاست جمهوری و شورای شهر، یادآور شد: یکی از مسائل مهم در حوزه انتخابات این است که کاندیداها اعم از ریاست جمهوری و شورای شهر به طور صریح به ارائه برنامه و گفتمان بپردازند.

مدیر کانون قرآن و عترت مشهد ادامه داد: یکی از مسئولیت‌های مهم عموم جامعه در انتخابات شورای شهر این است که باید با دقت و مطالعه رای دهند و هم‌چنین پس از رای به طور جدی از نمایندگان مطالبه‌گری کنند.

موحدی خود را منتقد جدی شهرداری و شورای شهر مشهد دانست و تصریح کرد: حضور کاندیداها و فعالیت آنان باید بر مبنای شاخصه‌های مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود: شورای شهر مسئولیت نظارتی داشته نه مسئولیت اجرایی و متاسفانه شاهد آن هستیم که شورای سوم نه تنها به بحث نظارتی نپرداخته بلکه گزارش‌های واصله مبنی بر تخلفات را نیز پیگیری نمی‌کند و اخذ 56 میلیارد تومان شهردار مشهد در بحث مازاد تراکم از مردم از جمله این گزارش‌ها است.

مدیر کانون قرآن و عترت مشهد با تاکید بر اتحاد و انسجام میان اعضای شورای شهر گفت: لازمه هر موفقیتی انسجام وحدت بوده و امیدواریم این مسئله در شورای چهارم محقق شود.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول