اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

افتتاح نخستین مجتمع ناشران کشور در قم همزمان با 13 رجب

شهردار قم گفت: نخستین مجتمع ناشران قم همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) در ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) افتتاح خواهد شد.

افتتاح نخستین مجتمع ناشران کشور در قم همزمان با 13 رجب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار با مدیر بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: برگزاری هر ساله نمایشگاه کتاب و حضور پر شور مردم برای خرید کتاب‌های جدید نشانه تلاش و همت والای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی با اشاره به اهمیت کتاب‌خوانی در دین مبین اسلام و سفارش مقام معظم رهبری به مطالعه افزود: شهرداری قم با همکاری اتحادیه ناشران قم و با هدف افزایش سرانه مطالعه شهروندان قمی اقدام به ساخت مجتمع ناشران کتاب در مرکز این شهر کرده است.

شهردار قم اضافه کرد: این مجتمع در ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) در بلوار معلم واقع شده و همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) افتتاح خواهد شد.

وی اذعان داشت: در تلاش هستیم چندین مجتمع بوستان کتاب دیگر را در مناطق مختلف شهر ایجاد کرده و شهر قم را به عنوان الگوی کتاب‌خوانی در کشور معرفی کنیم.

دلبری با اشاره به حضور ناشران قمی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امسال استان قم با 250 ناشر قمی و با 20 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب بیست و ششم حضور داشت که نشانه رشد صنعت چاپ و نشر این استان است.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول