اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

اجرای طرح جامع سلامت دانش‌آموزان اصفهانی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح جامع سلامت دانش‌آموزان موجود در سطح مناطق و نواحی آموزشی اصفهان توسط 14 دستگاه اجرایی استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح جامع سلامت دانش‌آموزان اصفهانی

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ارتقای سطح بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان از مهم‌ترین محور‌ها و برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: انسان سالم به عنوان محور توسعه پایدار محسوب می‌شود و تأمین و ارتقای سطح سلامتی دانش‌آموزان سبب ارتقای سطح سلامتی جامعه می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی آموزش و پرورش استان در راستای ارتقای سطح سلامتی دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: طرح جامع سلامت دانش‌آموزان از سال 1385 تاکنون در سطح مدارس، نواحی و مناطق آموزشی موجود در سطح استان در حال اجرا است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه اما امسال طرح جامع سلامت دانش‌آموزان با قدرت و قوت بیشتری در سطح مدارس اجرا می‌شود، تصریح کرد: امسال این طرح به صورت تکامل‌یافته‌تر از سال‌های گذشته در میان دانش‌آموزان استان اجرا شده است.

وی به انعقاد قراردادی توسط آموزش و پرورش با برخی از دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای این طرح در سطح مدارس اشاره کرد و افزود: طرح جامع سلامت دانش‌آموزان موجود در سطح مناطق و نواحی آموزشی اصفهان توسط 14 دستگاه اجرایی استان اجرا می‌شود.

داوری با بیان اینکه طرح جامع سلامت دانش‌آموزان با عنوان طرح بسیج سلامت در سطح مدارس اجرا می‌شود، تاکید کرد: اجرای این طرح در راستای پیشگیری از هفت رفتار پر‌خطر در بین دانش‌آموزان صورت می‌گیرد و با اجرای این طرح آموزش‌های لازم برای پیشگیری از رفتار‌های پرخطر به دانش‌آموزان، خانواده‌های آنها و معلمان و مربیان این دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به دستگاه‌های اجرایی متولی اجرای طرح جامع سلامت دانش‌آموزان اضافه کرد: آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری، استانداری، جمعیت هلال احمر، سازمان حمل و نقل و ترافیک، صدا و سیما، سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر از جمله دستگاه‌های اجرایی این طرح به شمار می‌روند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به هدف از اجرای طرح جامع سلامت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های لازم در بخش سلامت و پیشگیری و مبارزه با رفتار‌های پرخطر در میان دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در سطح مدارس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63004/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول