اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گازرسانی به صنایع شرکت گاز استان سمنان:

شمار جایگاه‏های فعال CNG استان سمنان به 39 باب رسید

رئیس گازرسانی به صنایع و مجتمع‏های مسکونی شرکت گاز استان سمنان گفت: شمار جایگاه‏های فعال CNG استان سمنان به 39 باب رسید.

شمار جایگاه‏های فعال CNG استان سمنان به 39 باب رسید

احمد فرهمندراد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: شمار جایگاه‏های فعال CNG استان سمنان به 39 باب رسید و به‌زودی تعداد جایگاه‏ها در این استان به 44 باب خواهد رسید.

وی گفت: از تعداد 39 باب جایگاه CNG در حال بهره‏برداری استان سمنان، هفت جایگاه در گرمسار و ایوانکی، سه جایگاه در آرادان، 10 جایگاه در سمنان و سرخه، دو جایگاه در مهدیشهر و شهمیرزاد، هفت جایگاه در دامغان، 9 جایگاه در شاهرود و بسطام و یک جایگاه نیز در شهرستان میامی قرار دارد.

رئیس گازرسانی به صنایع و مجتمع‏های مسکونی شرکت گاز استان سمنان افزود: در حال حاضر گازرسانی به یک جایگاه تک‏منظوره در شهرستان دامغان و یک جایگاه دومنظوره نیز در شهرستان شاهرود در حال اجرا است که به‌زودی به شبکه گاز طبیعی متصل خواهند شد.

فرهمندراد ادامه داد: همچنین دو جایگاه در شهرستان دامغان و یک جایگاه در شهرستان شاهرود متقاضی دریافت گاز طبیعی هستند که در صورت عملیاتی شدن این پروژه‏ها مجموع جایگاه‏های CNG استان سمنان در آینده به 44 باب خواهد رسید.

وی افزود: استان سمنان به دلیل حجم بالای عبور مسافران حرم رضوی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت شمال شرق کشور، ظرفیت بالایی در زمینه ساخت و بهره‏برداری از جایگاه‏های CNG دارد.

رئیس گازرسانی به صنایع و مجتمع‏های مسکونی شرکت گاز استان سمنان خاطرنشان کرد: این شرکت نیز آمادگی لازم را برای پذیرش درخواست متقاضیان بخش خصوصی و گازدار کردن جایگاه‏های CNG جدید دارا است.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول