اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:

تعداد جایگاه‌های CNG در کردستان به 51 باب افزایش می‌یابد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش تعداد جایگاه‌های CNG استان کردستان به 51 باب در سال جاری خبر داد.

تعداد جایگاه‌های CNG در کردستان به 51 باب افزایش می‌یابد

فریدون یاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به مصرف 161 میلیون مترمکعبی CNG استان در سال 91 از افزایش 10 درصدی مصرف CNG نسبت به سال 90 خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه در سال 91 روزانه 442 هزار مترمکعب  CNG در استان مصرف شده است افزود: با برنامه‌ریزی و تلاش کارشناسان منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، افزایش زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و بهینه‌سازی مصرف سوخت تعداد پنج باب جایگاه  CNGدر سال گذشته در استان به بهره‌برداری رسید. 

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 48 باب جایگاه  CNG در استان فعال و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند از احداث سه باب جایگاه دیگر در سطح منطقه خبر داد و گفت: با احداث این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های  CNG استان به 51 باب افزایش می‌یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن و کمبود زمین در سطح استان، تلاش و برنامه‌ریزی منطقه بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاه‌های منطقه است.

یاسمی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا با تشکیل جلسات با مالکین جایگاه‌ها و شرکت‌های پشتیبان و تعمیراتی به صورت ماهیانه شرایط درمداربودن و ارائه خدمات کامل جایگاه‌ها را به شهروندان استان فراهم شده است.

انتهای پیام/79016/ق10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول