اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماه گذشته صورت گرفت

لایروبی بیش از 36 هزار متر از کانال‌های سرپوشیده منطقه 6 مشهد

شهردار منطقه شش مشهد از لایروبی و تخلیه 36 هزار متر از جوی‌ها، اگوها و کانال‌های سرپوشیده این منطقه در یک ماه گذشته خبر داد.

لایروبی بیش از 36 هزار متر از کانال‌های سرپوشیده منطقه 6 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط‌عمومی منطقه شش شهرداری مشهد، کوروش باوندی اظهار کرد: لایروبی و تخلیه 36 هزار متر از جوی‌ها، اگوها و کانال‌های سرپوشیده این منطقه در یک ماه گذشته صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور ارتقای سطح رفاه، سلامت و بهداشت شهروندان و پیشگیری از آبگرفتگی صورت گرفته، تصریح کرد: مشارکت جدی شهروندان در تخلیه نکردن زباله و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌ها سبب جلوگیری از آبگرفتگی و پاکیزگی بیش‌تر شهر می‌شود.

شهردار منطقه شش مشهد خاطرنشان کرد: مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آب‌های سطحی امر مهمی است که در مدیریت شهری بر آن تاکید شده و باید در تمام محلات به ویژه مکان‌هایی که برخی از شهروندان بدون رعایت حقوق دیگران، فاضلاب خانگی خود را به داخل کانال‌ها رها می‌کنند بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه منطقه شش جزو مناطق درگیر با بیماری سالک است، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و شیوع بیماری سالک در شهر مشهد به ویژه مناطق حاشیه‌ای شهر، شهرداری منطقه شش در ماه گذشته بیش از هزار و 490 تن خاک و نخاله را از معابر سطح منطقه جمع‌آوری کرده است.

انتهای پیام/70001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول