اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تام‌الاختیار مسئول ستاد تبلیغات قالیباف در یزد:

قالیباف می‌تواند فرد مناسبی برای انضباط مالی کشور باشد

نماینده تام‌الاختیار مسئول ستاد تبلیغات محمدباقر قالیباف در یزد گفت: انحراف بودجه شهرداری تهران در زمان قالیباف از 40 درصد به دو درصد رسیده که نشان می‌دهد قالیباف می‌تواند فرد مناسبی برای انضباط مالی کشور باشد.

قالیباف می‌تواند فرد مناسبی برای انضباط مالی کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین اعرافی امروز در نشست خبری اظهار داشت: تضمین وعده‌های قالیباف، کارنامه و عملکرد اوست، چراکه تاکنون قولی نداده که عمل نکرده باشد.

وی با اشاره به عملکرد قالیباف در نیروی انتظامی، شهرداری تهران و نیروی هوایی سپاه عنوان کرد: عملکرد وی نشان داده که توانمندی و ظرفیت خوبی برای اجرای وعده‌هایش دارد.

اعرافی با اشاره به فعالیت قالیباف در برقراری ارتباط با قومیت‌های مختلف بیان کرد: بحث اصلی در این مورد، شایسته‌سالاری است و معتقدیم همه گروه‌ها و اقوام باید حس کنند که در یک کشور واحد زندگی می‌کنند.

وی در مورد جلوگیری از رانت‌خواری و چگونگی عملکرد قالیباف در صورت موفقیت در رقابت انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: باید بین عرضه و تقاضا تناسب به وجود بیاوریم و تنها در این صورت است که دیگر جایی برای رانت‌خواری باقی نخواهد ماند.

اعرافی با تاکید بر اینکه قالیباف همانطور که در شهرداری کلان‌شهری همچون تهران فعالیت کرد و از رانت‌خواری جلوگیری کرد، در بخش‌های مختلف کشور نیز می‌تواند این مهم را انجام دهد، عنوان کرد: این موفقیت نشانگر آن است که قالیباف می‌تواند مهره خوبی برای انضباط مالی و سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی کشور باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای استان یزد نیز اظهار داشت: قالیباف مطالعات وسیعی در مورد آبرسانی به یزد در اختیار دارد و به دنبال یک منبع پایدار است.

اعرافی همچنین با اشاره به توسعه استان یزد افزود: یزد سرانه درآمدی نسبتا خوبی دارد و اگر زمینه برای کار فراهم شود، فعالیت‌های کشاورزی و صنعتی می‌تواند رشد و ارتقای بهتر و بیشتری داشته باشد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر برنامه قالیباف برای تداوم اجرای طرح‌هایی نظیر مسکن مهر خاطرنشان کرد: برنامه قالیباف، افزایش سرانه درآمد در کشور است تا از این طریق هر فرد بتواند مسکنی مناسب و در خور شأن خود داشته باشد.

اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر روز گذشته قالیباف به استان یزد ابراز داشت: قالیباف در این سفر با گروه‌های مختلف ملاقات داشته و برای راه‌اندازی و تشکیل ستاد انتخاباتی نیز با حضور ایشان برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد.

وی در این نشست همچنین به تشریح هسته‌های مختلف ستاد انتخاباتی قالیباف در یزد پرداخت و افزود: دفتر مرکزی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در خیابان ایرانشهر و در مقابل موزه علوم طبیعی دایر خواهد شد.

اعرافی اظهار امیدواری کرد که مردم استان یزد همچون مردم سایر نقاط کشور، حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند و با بصیرت و آگاهی سکاندار مدیریت اجرایی کشور را انتخاب کنند.

انتهای پیام/2464/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول