اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های سخنرانی نقدی در قم

نقشه‌دزدی آمریکا از ایرانی‌ها / کاهش قیمت نفت به زیر 50 دلار در صورت سازش با آمریکا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: نقشه‌های فرش ایرانی توسط آمریکایی‌ها کپی‌برداری شده تا بتوانند صادرات فرش توسط ایران را کاهش دهند.

نقشه‌دزدی آمریکا از ایرانی‌ها / کاهش قیمت نفت به زیر 50 دلار در صورت سازش با آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا نقدی در همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج قم سخنرانی کرد و نکات جالب توجهی را یادآور شد.

• نقدی اظهار داشت: آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران پس از تحریم نفت سعی کرد صادرات غیر نفتی ایران را هم متاثر کند به همین دلیل نقشه‌های فرش ایرانی را کپی کرده و از بافندگان افغانی خواسته فرش ببافند و آنها را به نام فرش ایرانی در بازارهای اروپایی به فروش می‌رساند.

• رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پسته دومین محصول صادراتی ایران است گفت: در کالیفرنیا باغ‌های وسیع پسته احداث شده اما خدا به آنها برکت نداده و پسته‌هایشان بی‌مغز است.

• نقدی 16 هزار میلیارد دلار بدهی آمریکا را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: این میزان بدهکاری بالای درب وزارت دارایی ایالات متحده نوشته شده تا همه مردم و مسئولان آمریکایی به فکر چاره باشند.

• رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: کینه آمریکایی‌ها علیه ایران به ورزش هم کشیده شده و آنها نمی‌خواهند جمهوری اسلامی در دنیا الگو باشد به همین دلیل رشته‌ مدال‌آور ایران در المپیک حذف شده است.

• نقدی با اشاره به طرح سازش با آمریکا از سوی برخی افراد عنوان داشت: روزگاری مردم جهان افتخار می‌کردند که ماشین رئیس جمهور آمریکا را ببینند اما امروز با گوجه و تخم مرغ و لنگه کفش از او استقبال می‌کنند و در این وضعیت برخی به دنبال سازش هستند.

• نقدی با اشاره به برخی تعهدات آمریکا در قبال ایران افزود: ایالات متحده می‌گوید من قلدرم و حقوق ایران را نمی‌دهم اما امروز برخی به دلیل بالا رفتن قیمت دلار و ارز به دنبال سازش هستند و کسانی این حرف را می‌زنند و می‌گویند کمر مردم شکسته است که اصلا از بازار خرید نمی‌کنند و غذایشان را اینترنتی از بهترین فروشگاه‌ها می‌خرند و خرید لباس از خیابان‌های تهران را برای خود افت می‌دانند.

• رئیس سازمان بسیج مستضعفین بخشی از صحبت‌های خود در مورد اقتصاد را با نشان دادن نموداری بر اساس قیمت دلار و نفت ادامه داد و عملکرد دولت‌ها از سازندگی تا دولت دهم را تشریح کرد و اذعان داشت: اگر با آمریکا سازش کنیم قیمت نفت به زیر 50 دلار کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/78004/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول