اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با فارس:

بلیط آسیا را از چنگ نفت در می‌آوریم/ با فولاد سفید امضا کردم

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گرچه بازی سختی مقابل نفت تهران پیش‌رو داریم اما به دنبال کسب سهمیه هستیم و با پیروزی مقابل نفت به هدف خود خواهیم رسید.

بلیط آسیا را از چنگ نفت در می‌آوریم/ با فولاد سفید امضا کردم

بختیار رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از هر لحاظ آماده ارائه یک بازی خوب هستیم و با توجه به انگیزه بازیکنان برای پیروزی وارد میدان می‌شویم.

وی با بیان این که استرس بسیاری داریم چرا که به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم، افزود: امیدوارم تفکر کسب سهمیه آسیایی بر روی بازیکنان تیم اثرگذار نباشد و موجب استرس در زمین بازی نشود.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نفت تیم بسیار خوب و جوانی است و تاکنون به خصوص در هفته‌های پایانی نتایج خوبی کسب کرده است، قطعا آنها از شرایط میزبانی برخوردار هستند و این موضوع به سود حریف است.

وی اضافه کرد: اما با توجه به آمادگی و انگیزه بازیکنانمان می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

کاپیتان سرخ پوشان اهوازی افزود: من عاشق فولاد هستم و با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم، تیم ما برای پیروزی به تهران می‌رود و به تماشاگران قول می‌دهیم که بهترین بازی خود را در زمین ارائه دهیم.

وی در خصوص چگونگی قراردادش در فصل آینده با تیم فولاد گفت: من در فولاد ماندگارم و بدون این که بندی در قراردادم ذکر شود سفید امضا کرده‌ام.

انتهای پیام/72001/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول