اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

«شیروانی» مرکز توانبخشی بابل فرو ریخت+ تصاویر

به دلیل فرسوده بودن ساختمان مرکز توانبخشی اختلالات یادگیری کوشا در بابل، شیروانی این مرکز فرو ریخت.

«شیروانی» مرکز توانبخشی بابل فرو ریخت+ تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، ساختمان مرکز توانبخشی اختلالات یادگیری کوشا در بابل، اهدایی یکی از خیران نوعدوست بابلی بوده که حدود 40 سال قدمت دارد.

ساختمان این مرکز فرسوده بوده تاکنون و از سوی اداره نوسازی مدارس بابل مرمت و بازسازی نشده است اما همچنان به عنوان یکی از مراکز توانبخشی اختلالات یادگیری بابل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در پی تماس شهروندان بابلی با خبرنگار فارس در بابل مبنی بر فرو ریختن سقف مرکز اختلالات یادگیری کوشا بر روی یک خودرو پژو پارس، بلافاصله خبرنگار فارس در محل حادثه حاضر شد.

حضور خبرنگار فارس در محل حادثه مورد انتقاد شدید مسئولان شهری و آموزش و پرورش واقع شده است و مسئولان خواستار عدم درج این مطلب در خبرگزاری فارس شدند.

با توجه به واکنش شدید مسئولان، هیچ یک از دست‌اندرکاران مرکز توانبخشی اختلالات یادگیری کوشا حاضر نشدند به سوالات خبرنگار فارس پاسخ دهند.

عدم پاسخگویی مسئولان نسبت به این حادثه در حالی بود که بسیاری از شهروندان حاضر در صحنه از بی‌توجهی مسئولان نسبت به مدارس فرسوده سطح شهر به شدت انتقاد کردند.

یکی از شهروندان به خبرنگار فارس گفت: دقیقا در مجاورت این کوچه نیز مدرسه دیگری وجود دارد که در معرض تخریب قرار دهد.

سمانه سهیلی افزود: بارها بابت فرسوده بودن مرکز توانبخشی کوشا و دبستان اسلامی به مسئولان آموزش و پرورش انتقاد کردیم اما با توجه به اینکه مسئولان خود واقف به فرسوده بودن این مرکز هستند تاکنون نسبت به تعطیلی این مرکز اقدام نکردند.

وی با اشاره به اینکه ریزش شیروانی این مرکز شاید حادثه بدی را رقم می‌زد از مسئولان بابل خواست نسبت به امنیت جانی و روحی مردم بیشتر احساس مسئولیت کنند.

به گزارش فارس، صبح امروز زمانی که مدیر مرکز توانبخشی اختلالات یادگیری کوشا قصد ورود به داخل ساختمان را داشته ناگهان شیروانی مرکز ریزش کرده و به خودرو مدیر مرکز خسارت مالی وارد کرده است.

 این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.

 

 

 

انتهای پیام/86009/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول