اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت صورت گرفت

رقابت 631 نفر از جوانان ماهر همدانی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از رقابت 631 نفر از جوانان زیر 21 سال همدانی در مرحله شهرستانی چهاردهمین مسابقات ملی مهارت در همدان خبر داد.

رقابت 631 نفر از جوانان ماهر همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان، سید مهدی باقری از رقابت 631 نفر از جوانان زیر 21 سال همدانی در مرحله شهرستانی چهاردهمین مسابقات ملی مهارت در همدان خبر داد.

وی گفت: از این تعداد شرکت‌کننده 100 نفر خانم و 531 نفر آقایان بودند که در 24 حرفه مهارتی به رقابت پرداختند.

 مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان خاطرنشان کرد: علاقمندان در حرفه‌های تأسیسات الکتریکی، فناوری اطلاعات ـ راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت، آجرچینی، کاشیکاری دیوار و کف، طراحی گرافیک، الکترونیک، تبرید و تهویه، لوله‌کشی و گرمایشی، طراحی وب، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری خودرو، صافکاری بدنه خودرو، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، جواهرسازی، کنترل صنعتی، فناوری اطلاعات ـ مدیریت سیستم های تحت شبکه، جوشکاری، آشپزی، فناوری مد (خیاطی) به صورت انفرادی به رقابت پرداختند.

وی افزود: در حرفه‌های طراحی فضای سبز، ساخت و تولید، رباتیک و مکاترونیک نیز مسابقات به صورت تیمی دونفره برگزار شد.

باقری اظهار داشت: بیشترین تعداد شرکت‌کننده مربوط به حرفه فناوری اتومبیل با 145نفر و حرفه‌های طراحی مهندسی مکانیک، اتصالات چوبی و صافکاری بدنه خودرو کمترین تعداد متقاضی را داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که حد نصاب قبولی را کسب و در شهرستان رتبه برتر را کسب کنند در 31 مردادماه در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان یادآور شد: در سال گذشته نیز جوانان همدانی موفق به کسب مدال و دیپلم افتخار در رشته‌های مختلف در سطح کشور شده و همچنین در مسابقات جهانی سال جاری نیز یکی از مهارت‌آموزان همدانی عضو تیم جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 انتهای پیام/89002/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول