اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه:

30 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در آستانه‌اشرفیه توقیف شدند

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از توقیف 30 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد.

30 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در آستانه‌اشرفیه توقیف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، وحید اصلانی در نشست انتظامی این شهرستان طرح تشدید برخورد با موتورسواران و خودروهای متخلف‌ را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: طرح مذکور در راستای روان‌سازی ترافیک و پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی و مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحم در سطح شهرستان به ویژه جلوی مدارس، در آستانه‌اشرفیه به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با هشدار به راکبان وسایل نقلیه متخلف، اضافه کرد: برخورد پلیس با راکبان وسایل نقلیه مزاحم و هنجارشکن جدی است.

وی ادامه داد: علاوه بر توقیف وسایل نقلیه متخلف، راکبان آنها نیز برای اعمال قانون به دادگاه معرفی می‌شوند.

اصلانی با اشاره به تأثیر منفی مزاحمت وسایل نقلیه هنجارشکن در احساس امنیت روانی و اجتماعی جامعه، تصریح کرد: ماموران پلیس در این راستا 25 دستگاه موتورسیکلت و پنج دستگاه خودرو را که در یک هفته گذشته در جلوی مدارس و محلات شلوغ ناهنجاری می‌کردند، توقیف کردند.

وی درصد بالایی از میزان مرگ و میر و آسیب‌های جدی به ناحیه سر موتورسواران را به خاطر نداشتن کلاه ایمنی عنوان کرد.

این مسئول موتورسواران را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه کرد و افزود: استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین موتورسیکلت‌ها ضروری است.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه طرح برخورد با موتورسواران و خودروهای متخلف را همچنان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای هموطنان بوده و شهروندان می‌توانند با سامانه 197 انتقادها و پیشنهادهای خود را برای تأمین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه اطلاع دهند.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول