اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس:

215 دانش‌آموز بندرعباسی عضو خبرگزاری پانا هستند

مدیر آموزش و پرورش نایح یک بندرعباس گفت: 215 دانش‌آموز در شهرستان بندرعباس عضو خبرگزاری پانا در این شهرستان هستند که بیش از 70 درصد آنها را دانش‌آموزان مدارس ناحیه یک تشکیل می‌دهند.

215 دانش‌آموز بندرعباسی عضو خبرگزاری پانا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد دادعلی پور صبح امروز در دیدار از خبرگزاری پانا ضمن بیان این مطلب که قشر جوان در هر جامعه‎ای به لحاظ برخورداری از توان، انرژی و استعدادهای فراوان قادر است نقش تعیین کننده‎ای در آینده آن جامعه داشته باشد، اظهار داشت: در کشور ما نسل جوان، سهم بزرگی در تحولات و پیشرفت‌های کشور داشته و شاهد حضور جوانان در عرصه‎های مختلف از شکل‎گیری انقلاب تا پیروزی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

وی ضمن اظهار امیدواری برای همکاری متقابل آموزش و پرورش با خبرگزاری پانا بیان داشت: تأسیس پانا گامی مفید برای جذب نیروی پر انر‍ژی جوان در عرصه خبر است و این حوزه که همواره پر از ایده‌های نو است علاوه بر ایجاد زمینه پرورش خلاقیت سبب رشد شخصیت اجتماعی دانش آموزان و رشد اعتماد به نفس و خودباوری آینده سازان  میهن اسلامی می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی نیز در این دیدار پس از ارائه توضیحاتی در خصوص دامنه فعالیت خبرگزاری پانا گفت: خبرگزاری پانا در سال 82 طی تفاهم نامه ای با سازمان دانش آموزی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون شاهد رشد و ارتقای خبرگزاری پانا هستیم.

محمد محمدحسینی با اشاره به این که کشوری در مسیر پیشرفت و توسعه موفق می‌شود که به بهترین شکل از نیرو و پتانسیل جوانان خویش در عرصه‌های مختلف استفاده نماید، افزود: خبرگزاری پانا سعی در جذب هر چه بیشتر دانش آموزان در عرصه خبر و خبرگزاری و افزایش توانمندی خبرنگاران جوان دارد و  در همین راستا کلاس‌های آموزشی خبرنویسی، عکاسی و فیلمبرداری برای آموزش آنان برگزار شده است.

یادآور می‌شود بالغ بر 215 دانش‌آموز در شهرستان بندرعباس عضو خبرگزاری پانا در این شهرستان هستند که بیش از 70 درصد این خبرنگاران را دانش‌آموزان مدارس ناحیه یک تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2310/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول