اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای نهم و دهم خرداد ماه صورت می‌گیرد

رقابت فشرده صبای قم با حریفان

تیم کشتی فرنگی صبای قم مسابقات خود در دور برگشت پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را به صورت فشرده با حریفان برگزار می‌کند.

رقابت فشرده صبای قم با حریفان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرانجام بی‌برنامگی و بی‌نظمی در فدراسیون کشتی کار دست لیگ رشته فرنگی داد و این لیگ که از همان ابتدا به دلیل بی‌توجهی سازمان لیگ فدراسیون با بی‌نظمی آغاز شده بود، در پایان راه نیز با بی‌برنامگی در حال اتمام است.

لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در فصل 92-1391 با شرکت پنج تیم به شکل دوره‌ای آغاز شد اما بی‌نظمی در برگزاری این لیگ هیچ‌گاه این امکان را به اصحاب رسانه نداد که به واقع نام لیگ را بر این مسابقات نهاده و فدراسیون کشتی را به سبب برگزاری این مدل لیگ سرزنش نکنند.

فدراسیون کشتی بعد از تغییر و تحولاتی که با جدایی محمدرضا یزدانی‌خرم با آن مواجه شد، نتوانست برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری لیگ کشتی فرنگی انجام بدهد و این لیگ در فصل جاری به دلیل این بی‌برنامگی با شرایط عجیب و قریب رو به پایان است.

معمولا در برگزاری لیگ؛ رسم بر این است که تیم‌ها در هر هفته در خانه یکی از طرفین به میدان می‌روند اما فدراسیون کشتی که این دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را با بی‌نظمی آغاز کرده است، سعی دارد مرحله برگشت را به صورت فشرده و در یک روز به انجام برساند.

تیم‌های کشتی فرنگی صبای قم، هیئت فارس، پرسپولیس تهران، هیئت خوزستان و فولاد ماهان اصفهان تیم‌های حاضر در مسابقات امسال لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور هستند اما دور برگشت پیکارهای خود را باید شبیه به یک تورنمنت یا پیکارهای قهرمانی کشور در مدت زمان کوتاه به انجام برسانند.

حالا قرار است که روزهای نهم و دهم خرداد ماه رقابت فشرده صبای قم با حریفان در لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار شود در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی، میزبان این مسابقات هیئت کشتی استان اصفهان انتخاب شده است.

برنامه رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی که قرار است به صورت مجتمع در اصفهان به انجام برسد به شکلی است که کشتی‌گیران صبای قم در نخستین مسابقه خود باید برابر تیم کشتی فرنگی پرسپولیس تهران به میدان بروند در حالی که مسابقه دوم آنها با تیم هیئت کشتی فارس است.

فرنگی‌کاران صبای قم در مسابقه سوم خود در روز جمعه دهم خرداد ماه در سالن کشتی اصفهان برابر تیم کشتی فرنگی هیئت خوزستان قرار می‌گیرند در حالی ‌که مسابقه آخر شاگردان روح‌الله میکائیلی در صبای قم با صدرنشین لیگ برتر یعنی فولاد ماهان سپاهان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول