اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد:

توسعه 10 کیلومتری شبکه بزرگراهی منطقه 20 تهران

شهردار منطقه 20 تهران گفت: با احداث بزرگراه امام علی(ع) و رمپ و لوپ‌های شهید دستواره ـ آزادگان، فدائیان اسلام ـ آزادگان، شهرزاد ـ آزادگان شبکه بزرگراهی این منطقه، 10 کیلومتر افزایش یافت.

توسعه 10 کیلومتری شبکه بزرگراهی منطقه 20 تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه شبکه ارتباطی حمل و نقل از اقدامات عمرانی اولویت‌دار در سال‌های اخیر بوده است، اظهار داشت: با اجرای پروژه‌های عمرانی فرامنطقه‌ای رینگ بزرگراهی منطقه 20 از 14 به 24 کیلومتر افزایش یافته است.

شهردار منطقه 20 بزرگراه‌های شهید رجایی، شهیدکریمی و شهید آوینی را مختص محدوده غربی و مرکزی شهرری برشمرد و تصریح کرد: با بهره‌برداری از بزرگراه امام علی (ع) محدوده شرق منطقه 20 نیز مجهز به رینگ بزرگراهی شده است که خروج شرق شهرری را از بن بست خارج کرده و باعث کاهش بارترافیکی شبکه بزرگراهی غرب و مرکز این منطقه شده است.

وی در ادامه به اجرای پروژه‌های مهم عمرانی مدیریت شهری منطقه 20 طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: با احداث رمپ و لوپ‌های شهید دستواره ـ آزادگان، فدائیان اسلام ـ آزادگان و شهرزاد ـ آزادگان، گره ترافیکی خیابان فدائیان اسلام و شهید رجایی رفع و رفت و آمد شهروندان با امنیت بیشتری برقرار شده است.

بابایی در پایان با اشاره به اینکه این توسعه 70 درصدی تاثیر بسزایی در فراهم شدن امنیت و رفاه حال زائران، مسافران و شهروندان ساکن در این منطقه داشته است، خاطرنشان کرد: منطقه 20 علاوه بر اینکه به علت وجود بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) شرایط ویژه‌ای از نظر زائرپذیری دارد، یکی از ورودی‌های مهم شهر تهران نیز محسوب می‌شود که بر این اساس توسعه شبکه ارتباطی و بزرگراهی در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار گرفت و به منظور بهبود بیشتر شرایط زندگی شهروندان این روند همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول