اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

مجتمع‌های مسکونی شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارتقا می‌یابد

مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: بنا داریم وضعیت مجتمع‌های مسکونی شرکت پایانه‌های نفتی ایران را ارتقا دهیم.

مجتمع‌های مسکونی شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا رسول خمینی صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع مسکونی یاس در جزیره خارگ اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران توجه به امور رفاهی کارکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده و ارتقای مجتمع‌های مسکونی نیز در همین راستا انجام می‌شود.

وی بیان کرد: معتقدیم با بهبود وضعیت رفاهی و ساماندهی مجتمع‌های مسکونی انگیزه و تلاش کارکنان مجموعه صنعت نفت چند برابر شده و این تلاش را همواره ادامه خواهیم داد.

رسول خمینی گفت: ساخت مجتمع اقامتی یاس برای کارکنان مدیریت خدمات و پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران یک دوره آموزشی بود؛ از این رو بنا داریم با حفظ این توان، وضعیت دیگر مجتمع‌های مسکونی شرکت را با هدف بهبود و ساماندهی وضعیت اسکان کارکنان ارتقا دهیم.

مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: مجتمع اقامتی یاس شامل 19 اتاق دو تخته در زمینی به مساحت 688 متر مربع ساخته شده است.

رسول خمینی افزود: این مجتمع در مدت هفت ماه و به همت کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، مطابق با استانداردهای یک هتل درجه یک کشور احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مجتمع اقامتی، 350 میلیون تومان صرفه جویی شده است، یادآور شد: هزینه ساخت یک متر مربع بنای ساختمانی در جزیره خارگ بیش از یک میلیون و 300 هزار تومان است اما برای ساخت این مجتمع با تلاش کارکنان و استفاده بهینه از امکانات موجود، حدود 500 میلیون تومان هزینه شد.

مجتمع اقامتی یاس در محل مجموعه مسکونی 22 بهمن پایانه نفتی خارگ در مراسمی با حضور سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و جمعی از مدیران این شرکت به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول