اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 8 خرداد ادامه دارد

توزیع کارت نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت امسال

رئیس اداره سنجش و مهارت فنی و حرفه‌ای همدان از توزیع کارت نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از امروز تا هشتم خردادماه خبر داد.

توزیع کارت نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت امسال

جمشید رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: توزیع کارت نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت 8 صبح امروز آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه هشتم خردادماه ادامه می‌یابد.

وی گفت: مرحله کتبی نخستین دوره آزمون ادواری سال 1392 به صورت هماهنگ کشوری در دهم خرداد ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و مهارت فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است.

وی ادامه داد: متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت‌نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

رحیمی بیان داشت: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی می‌توانند براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی این اداره کل برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان تأکید کرد: برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حد نصاب در آزمون کتبی و سپس آزمون عملی لازم است و آزمون کتبی به صورت چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول