اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر خبر داد

بازدید کارشناسان آژانس همکاری‌های ژاپن از سایت قائمشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر گفت: کارشناسان آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن از سایت الگویی و مشارکتی PTD قائمشهر بازدید کردند.

بازدید کارشناسان آژانس همکاری‌های ژاپن از سایت قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علی درویش‌نیا اظهار داشت: کارشناسان آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن از سایت الگویی و مشارکتی PTD قائمشهر بازدید کردند.

وی افزود: این بازدید در راستای تبادل‌نظر و انتقال تجربیات در اجرای پروژه مشترک مشارکتی از سایت الگویی PTD این شهرستان بود.

درویش نیا پرهیز از توسعه یک‌جانبه و توسعه کامل بر مبنای حفظ محیط زیست را یکی از اهداف اصلی اجرای طرح مشارکتی PTD عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه این طرح در روستای دشتیان با انجام دو فاز موفقیت‌آمیز با 21 فن برای بهره‌برداران به صورت مشارکتی صورت گرفت، افزود: اجرای این سایت الگویی در هفت گام اجرایی امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: با اجرای این سایت الگویی، شرایط کشاورزی منطقه و با شناسایی مشکلات بهره‌برداران فن‌های مورد نظر طراحی به صورت علمی و عملی در مزارع به صورت پایلوت با رهیافت مشارکت جامعه بهره‌برداران و با حالت مقایسه‌ای در بین دیگر بهره‌برداران به کارگیری و نتایج به دست آمده به صورت خودجوش در عرصه گسترش می‌یابد.

مدیر واحد اجرایی پروژه مدیریت جامع آب و خاک البرز سازمان جهادکشاورزی مازندران نیز در این بازدید اظهار داشت: اجرای این پروژه زیر شاخه بانک جهانی است.

فرزین فرهادی گفت: این پروژه را می‌توان نماد ملی عنوان کرد و پس از آن ارزشیابی در تمامی امور بهره‌برداری مشارکت را در آن بسط و توسعه داد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول