اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کشف 214 کیلوگرم مواد مخدر

شرور مسلح در کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی کرمان‌ از دستگیری شرور مسلح و کشف 214 کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران یگان تکاوری 144 استان ‌خبر داد.

شرور مسلح در کرمان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان، ‌حسین چناریان‌ اظهار کرد: پلیس استان کرمان با اشرافیت اطلاعاتی خود در منطقه و پس از اقدامات چند ماهه فنی و تخصصی، یک باند تهیه و توزیع مسلحانه مواد مخدر را شناسایی و دستگیری اعضای آن را در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان‌ گفت: ماموران انتظامی استان کرمان، اقدام به کمین و گشت‌زنی نامحسوس در این مسیرها کردند تا اینکه شب گذشته یک دستگاه خودروی پژو 405 در جلگه‌های اطراف شهرستان دلگان، وارد کمین ماموران یگان تکاوری 144 کرمان شد و سرنشین این خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس‌ با افزودن بر سرعت خود و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشت.

چناریان تصریح کرد: در این عملیات ماموران انتظامی نیز با گشودن آتش پر‌حجم خود، خودرو را متوقف و شرور مسلح را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از وسیله نقلیه متوقف شده 214 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، خاطر ‌نشان کرد: قاچاقچی دستگیر شده قصد داشت این محموله مواد افیونی را از مرزهای جنوب شرق کشور به استان‌های مرکزی منتقل کند.

انتهای پیام/2446/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول