اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور

واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه افتتاح می‌شود

سه شنبه این هفته با حضور رئیس جمهور، واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه افتتاح می‌شود.

واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، قرار است سه شنبه این هفته محمود احمدی‌نژاد به همراه شماری از وزرا برای افتتاح چند پروژه عمرانی به استان بوشهر سفر کند.

افتتاح واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه یکی از پروژه‌های مهمی است که با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود.

در این ارتباط امروز جلسه‌ای با حضور مهندس رستمی معاون عمرانی استاندار بوشهر، حبیبی منش فرماندار شهرستان گناوه، مسئول تشریفات استانداری بوشهر، مشاور معاون عمرانی فرماندار گناوه، مدیران نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه، مدیران شبکه برق و جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه، به منظور هماهنگی برای افتتاح واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه تشکیل شد.

امروز در این جلسه که اکثر مسئولان استانی حضور داشتند، وضعیت نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص مراسم بهره برداری رسمی این پروژه که قرار است در روز سه شنبه توسط ریاست محترم جمهور  صورت گیرد بحث و تبادل نظر شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه شامل یک بلوک سیکل ترکیبی مشتمل بر دو واحد گازی 162 مگاواتی و یک واحد بخار 160 مگاواتی از محصولات گروه مپنا جمعا به ظرفیت 484 مگاوات در شهرستان بندر گناوه واقع شده است.

قرارداد این نیروگاه با شرکت توانیر به عنوان سرمایه‌پذیر بر مبنای خرید تضمینی برق با شرکت تولید برق گناوه مپنا منعقد شده و این شرکت به عنوان سرمایه‌گذار خصوصی، تمام مسئولیت‌های مربوط به تامین مالی، احداث و بهره‌‌برداری از نیروگاه را عهده‌دار است.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول