اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق هیئت اسکی استان اصفهان:

فدراسیون با تاریخ اعلام شده برای مجمع هیئت موافقت نمی‌کند

رئیس سابق هیئت اسکی استان اصفهان گفت: به نظر می‌رسد فدراسیون با تاریخ اعلام شده برای مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان اصفهان موافقت نکرده و این مجمع به تاریخ دیگری موکول شود.

فدراسیون با تاریخ اعلام شده برای مجمع هیئت موافقت نمی‌کند

رسول داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از اینکه ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیئت اسکی صورت گرفت، اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تاریخ 12 خرداد ماه را به فدراسیون پیشنهاد داده است.

وی ادامه داد: فدراسیون هنوز نظر خود را در مورد تاریخ پیشنهاد شده اعلام نکرده است، اما به دلایلی که تمایلی به بازگفت آن‌ها ندارم، به نظر می‌رسد فدراسیون با این تاریخ موافقت کند.

رئیس سابق هیئت اسکی استان اصفهان با اشاره به ثبت نامش برای ریاست دوباره هیئت تصریح کرد: هیئت اسکی به فردی نیاز دارد که تخصص کافی در مورد این رشته را داشته باشد و برخی از افرادی که برای ریاست هیئت ثبت نام کرده‌اند، تخصص لازم برای در اختیار گرفتن مسئولیت هیئت را ندارند.

به گزارش فارس، پس از پایان یافتن دوره ریاست رسول داوری در هیئت اسکی استان اصفهان، اداره ورزش و جوانان استان اصفهان مهدی سلیمی را به عنوان سرپرست هیئت معرفی کرد.

داوری که سابقه ملی‌پوش شدن در رشته اسکی را دارد، طی دو دوره متوالی ریاست هیئت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول