اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

خروجی جلسات باید گره‎گشای مشکلات مردم باشد

استاندار بوشهر گفت: برگزاری جلسات مسئولان استان نباید فقط برای رفع تکلیف و ارائه آمار و ارقام باشد بلکه خروجی این جلسات باید گره‎گشای مشکلات مردم باشد.

خروجی جلسات باید گره‎گشای مشکلات مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست دبیران کارگروه‌های مختلف استان بوشهر با بیان اینکه مردم به ما اعتماد دارند، اظهار داشت: مردم به جلسات و نشست‌ها و پیگیری‌های ما امیدواری زیادی دارند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت خاطر مردم فراهم شود و در پیشگاه خداوند نیز سربلند باشیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون فضای استان فضایی مطلوب برای کار و تلاش است و باید بیشتر تلاش کنیم تا مردم نگرانی و دغدغه نداشته باشند و چراغ اتاق مدیران نباید خاموش شود و باید با تمام ظرفیت در تمام ساعات و حتی در ساعات تعطیلی نیز تلاش کنیم و نباید اهمال و کم‌کاری صورت گیرد.

حسنوند با اشاره به اینکه خروجی جلسات کارگروه‌های استان باید مطلوب باشد گفت: اعضای کارگروه باید نسبت به مسئولیت خود بیش از گذشته حساس باشند و مقام ارشد هر دستگاه در جلسات کارگروه شرکت کند ضمن اینکه برگزاری جلسات باید خارج از ساعت اداری و زمان آن حدود یک‌ساعت باشد و در هر جلسه حداکثر یک موضوع بررسی شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: نشست‌های کارگروه باید توسط روابط عمومی استانداری و روابط عمومی دستگاه مربوطه اطلاع‌رسانی شود و صورت جلسات کارگروه‌ها باید با جدیت پیگیری شوند و موانع احتمالی مصوبات نیز در جلسات بعدی بررسی و پیگیری شوند.

حسنوند با اشاره به انتخابات در پیش رو گفت: فضای انتخابات نباید فضای کار و توسعه و عمران در استان را تحت تاثیر قرار دهد و نباید به بهانه انتخابات کارها را تعطیل کرد بلکه باید از همه ظرفیت‌ها و ساعات برای خدمت به مردم و خدمت به نظام استفاده کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

وی افزود: همه باید بیشتر از گذشته تلاش کنند و نزدیک شدن به زمان انتخابات نباید در روند خدمات‌رسانی به مردم خلل ایجاد کند و همه موظفیم از تمام ظرفیت خود برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها استفاده کنیم و نباید زمان را هدر دهیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید مد نظر قرار گیرد و بخشی از الزامات خلق این حماسه منوط به تلاش بیشتر برای افزایش خدمات‌رسانی به مردم است.

حسنوند تصریح کرد: حضور در صحنه، اجرای درست و صحیح برنامه‌ها و دقت در عمل می‌تواند ما را در خلق حماسه کمک کند و باید کاری کنیم که دوستان انقلاب شاد و دشمنان انقلاب ناراحت شوند.

وی با بیان اینکه در استان بیش از 30 کارگروه فعال هستند گفت: باید برنامه‌های اساسی و مهم در این کارگروه‌ها مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و تصمیمات مهم و تاثیرگذار گرفته شود.

انتهای پیام/66007/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول