اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مشکلات مردم پردیس بررسی شد + تصاویر

مشکلات مردم شهرستان پردیس در بخش‏های مختلف در مراسمی با حضور مسئولان این شهرستان بررسی شد.

مشکلات مردم پردیس بررسی شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، این مراسم عصر امروز با حضور حجت‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه شهرهای آبعلی، بومهن، رودهن و پردیس، بیگدلو فرماندار شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر بومهن و پردیس برگزار شد.

در این مراسم، همچنین با حضور بخشدار بومهن، نماینده بخشداری جاجرود، رئیس اداره‏های آب، برق، گاز، مخابرات، کلانتری بومهن، رئیس کلانتری پردیس و ... مسائل و مشکلات مردم پردیس در مسجد اهل بیت (ع) شهر بومهن بررسی شد.

این مراسم با حضور جمع کثیری از شهروندان شهرستان پردیس برگزار شد و بسیاری از شهروندان مشکلات و موانع کاری خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

روند رسیدگی به مشکلات مردم در نشست‏های بعدی پیگیری می‏شود

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مدت‏ها بود بازدیدها و ملاقات‏هایی به صورت پراکنده و هفته‏ای یک روز در مساجد سطح شهر پردیس برگزار می‏شد.

ایرج بیگدلو ادامه داد: همه باید در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم و در همین راستا، این هفته تلاش کردیم با حضور همه مسئولان ادارات دیداری با مردم برگزار شود.

وی تصریح کرد: به تناسب مشکلاتی که مردم داشتند، به مسئول آن ارجاع شد و توضیح دادیم که نتیجه آن به فرمانداری ارجاع داده شود.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: امروز این توفیق حاصل شد که به مشکلات مردم رسیدگی شود و در جلسات بعد، نتیجه این اقدامات و نامه‏ها را بررسی می‏کنیم.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول