اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

اختلافات استانی مانع راه‌اندازی متروی اصفهان است

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از اختلافات موجود در مدیریت استان و مدیریت شهری سبب تأخیر در راستای اجرای این پروژه شده و بخشی از دلایل عدم راه‌اندازی متروی اصفهان را باید در بدنه استان جست‌و‌جو کرد.

اختلافات استانی مانع راه‌اندازی متروی اصفهان است

علی ایرانپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار موجود در سطح اصفهان اظهار کرد: ورزشگاه نقش جهان، قطار شهری، کنارگذر غربی، دوبانده زرین شهر ـ شهرکرد، بیمارستان کلیشاد و سودرجان و مرکز تحقیقات قلب و عروق از جمله پروژه‌های مهر ماندگار استان اصفهان تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری اصفهان باید مدت‌ها پیش اجرا و را‌ه‌اندازی می‌شد، ادامه داد: اما این پروژه با موانع بسیاری مواجه شده است، اما متروی اصفهان به عنوان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه مترو یا قطار شهری اصفهان به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ ملی و استانی به شمار می‌رود گفت: اجرای کامل این طرح ابزار و راهکاری برای دست‌یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی در راستای مصرف انرژی است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه باید طی سال‌های گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت، اما هنوز متروی اصفهان به دلایل مختلفی راه‌اندازی نشده است، اضافه کرد: عدم اختصاص بودجه کافی به عنوان مهم‌ترین دلیل عدم راه‌اندازی پروژه قطار شهری اصفهان محسوب می‌شود.

ایرانپور با بیان اینکه بخشی از دلایل عدم راه‌اندازی متروی اصفهان را باید در بدنه استان جست‌و‌جو کرد، تاکید کرد: برخی از اختلافات موجود در بدنه استان به مشکلات موجود در مسیر راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان دامن زده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از اختلافات موجود در مدیریت استان و مدیریت شهری سبب تأخیر در راستای اجرای این پروژه شده است، افزود: اتحاد و انسجام کافی بین مسئولان برای اجرای این پروژه وجود نداشته است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصفهانی که طی سال‌های گذشته در راستای اجرای پروژه‌های ملی پیشتاز بوده است، هنوز نتوانسته نسبت به راه‌اندازی پروژه‌هایی مانند مترو و ورزشگاه نقش جهان اقدام کند، گفت: اختلافات استانی، عدم اختصاص بودجه کافی و متمرکز بودن تصمیمات دولتی از مهم‌ترین دلایل عدم اجرای پروژه متروی اصفهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول