اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

مجلس بیلان کاری ارائه دهد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: یک سال از عمر مجلس نهم می‌گذرد که به نظر می‌رسد در این مدت باید یک بیلان کاری به مردم ارائه دهد تا معلوم شود با نظارت و قانونگذاری خود چه گره اساسی از مشکلات مردم باز کرده است.

مجلس بیلان کاری ارائه دهد

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه انتظار بیشتری از عملکرد مجلس نهم می‌رود، اظهار داشت: یک سال از عمر مجلس نهم می‌گذرد که به نظر می‌رسد در این مدت باید یک بیلان کاری به مردم ارائه دهد تا معلوم شود با نظارت و قانونگذاری خود چه گره اساسی از مشکلات مردم باز کرده است.

وی تأکید کرد: مجلس در این سه سال باقیمانده باید ضمن تهیه نقشه راه، با کمک سایر قوا مشکلات و مسائل مردم جامعه را برطرف کند و در این راستا بستر خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم را فراهم نماید.

*برای حل مشکلات مردم باید برنامه داشت

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات مردم واضح و مشخص است و فقط باید برای حل آن برنامه داشت، گفت: مجلس باید با استقلال عمل و با معیارها و ویژگی‌های مد نظر دین مبین اسلام، با قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین نسبت به رفع و رجوع این مشکلات اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه با لابی‌گری، ظاهرسازی و حزب‌بازی ظاهری نمی‌توان کار کرد، در پایان سخنانش تأکید کرد: وقت آن رسیده که برای دستیابی به اهداف پیش رو این روش تغییر کند.

انتهای پیام/89002/ط10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول