اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب پنج پیروزی

ماهان به مرحله نهایی جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد

تیم بسکتبال فولاد ماهان با کسب پنج پیروزی در مسابقات جام باشگاه‌های غرب آسیا توانست جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های آسیایی را به دست بیاورد.

ماهان به مرحله نهایی جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا که به میزبانی شهر دهوک عراق در جریان بود، با شناخت تیم‌های صعود کننده به کار خود پایان داد.

تیم فولاد ماهان اصفهان که به عنوان یکی از دو نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرده بود، توانست با کسب پنج پیروزی و یک شکست جواز صعود به مرحله نهایی را به دست بیاورد.

تیم ماهان در دیدار پایانی خود در این مسابقات به مصاف تیم الکرخ عراق رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 87 بر 66 برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کند.

شاگردان محسن صادق‌زاده که پس از انصراف تیم مهرام توانستند فرصت شرکت در این مسابقات را به دست بیاورند، تنها در برابر تیم پتروشیمی بندر امام شکست خورده بودند اما در سایر دیدارها توانستند برابر حریفان به پیروزی برسند.

ماهان با این نتیجه توانست پس از 13 سال به عنوان نخستین تیم شهرستانی مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دریافت کند.

به گزارش فارس، تیم ماهان که فرصت کوتاهی را برای آماده سازی پیش رو داشت، با ترکیبی از بازیکنان ایرانی و بدون بازیکن خارجی راهی دهوک عراق شد و توانست نتیجه خوبی نیز به دست بیاورد.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول