اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

کاندیداهای ریاست جمهوری در مقابل قوانین کشور تسلیم باشند

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: افرادی که برای ریاست جمهوری کاندیدا شدند باید ضمن حفظ روند مقاومتی، در مقابل قوانین کشور تسلیم باشند.

کاندیداهای ریاست جمهوری در مقابل قوانین کشور تسلیم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی قریشی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با محوریت حماسه سیاسی و اقتصادی در بوشهر اظهار داشت: همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری که در پیام نوروزی ایشان تشریح شد، تلاش کنند.

وی بیان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان در این زمینه نقش مهم و تاثیرگذاری داشته و باید با بصیرت وارد این عرصه شوند.

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: نسل فعلی شاهد اولین انقلاب دینی بعد از انقلاب رسول الله (ص) در جهان بوده‌اند و این انقلاب حرف‌های تازه‌ای برای بشریت داشته است.

قریشی با اشاره به تمدن‌های گذشته بشری گفت: در اوایل قرن بیستم و با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد همبستگی و وحدت بین دین و علم بوده‌ایم و این در حالی بوده که در قرون گذشته دین و علم در تقابل هم قرار داشته‌اند.

وی اضافه کرد: ما به تعبیر رهبر انقلاب در دورانی به سر می‌بریم که دوران فتح خیبر و بدر است و کسی می‌تواند علم پیروزی را به دوش بکشد که آگاه، بصیر، ژرف اندیش و پایدار باشد و یکی از مراکز اصلی برای حرکت رو به جلو و پیروزی در این دوران دانشگاه است.

وی هم چنین بیان کرد: آنچه ما باید در این ایام انجام دهیم، این است که از خط مقاومت که در مقابل دشمنان کشیده شده، محافظت کنیم.

قریشی خاطر نشان کرد: وظایف کاندیداهای ریاست جمهوری حفظ خط مقاومت و استقلال کشور، ایستادگی و امید به آینده و تسلیم در برابر قوانین کشور است.

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: امروز ما در شرف برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم که این خود یک فرصت است و می‌تواند برای بازسازی فکری، باز تولید قدرت دوباره و قدرت نهایی در صحنه منطقه و جهانی، پشتوانه ملت باشد.

قریشی یادآور شد: امسال با وجود تحریم‌ها، دشمنان به این نتیجه رسیدند که اگر ایران در انتخابات، پیروز شود، به نقطه مصونیت می‌رسد و دیگر هیچ توان بازدارنده‌ای برای آن وجود ندارد.

در ادامه وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا چرخه رشد کشور متوقف شود و با ناامید کردن مردم، مسئولان را وادار به سازش کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول