اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال گذشته

25 میلیارد ریال صدقه در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: 25 میلیارد ریال صدقه در یک سال گذشته در این استان جمع‌آوری شد.

25 میلیارد ریال صدقه در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

محسن سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در یک سال گذشته 25 میلیارد ریال صدقات در استان جمع آوری شده است که بیش از 20 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش یافت.

وی افزود: در یک سال گذشته 140هزار مشترک صدقات خود را به کمیته امداد امام خمینی استان اهدا کردند.

سلیمی از کمک 310 میلیون ریالی مردم خیر استان به ایتام در سال گذشته خبر داد و گفت: مردم خیر و به ویژه حامیان ایتام در یک سال گذشته 310 میلیون ریال به ایتام این استان کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری ایتام زیر 18 سال استان استان را 4 هزار و 500 اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون 12 هزار حامی از ایتام این استان حمایت می‌کنند.

وی در ادامه بهره‌مندی 5 هزار و 500 مددجو از مزایای بیمه را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و افزود: این افراد در آینده از مزایای بازنشستگی هم بهره‌مند خواهد شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 486 خانوار مجری طرح‌های خودکفایی و اشتغال هستند و بقیه جزء زنان سرپرست خانوار و یا بیمه روستاییان و عشایر هستند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول