اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجارت تنکابن خبر داد

آغاز به کار نخستین نمایشگاه کالا در تنکابن

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنکابن از برگزاری نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب طرح رحمت به مدت 10 روز در ایام ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان خبر داد.

آغاز به کار نخستین نمایشگاه کالا در تنکابن

علی رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: برابر با برنامه‌ریزی و دستورالعمل‌ ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب طرح رحمت در راستای تنظیم بازار و حمایت از خرید آسان و ارزان اقشار کم‌درآمد نخستین نمایشگاه طرح رحمت را شکل دادیم.

وی افزود: این نمایشگاه در مصلای شهید بهشتی این شهرستان واقع در مرکز شهر از 30 اردیبهشت با 15 غرفه به مدت 10 روز برپا شده و در حال عرضه مستقیم کالاهای اساسی و اقلام مورد مصرف در سبد خانوار است.

این مسئول در ادامه اظهار داشت: ما در این نمایشگاه برای تنظیم بازار و حمایت از اقشار کم‌درآمد عرضه مستقیم مواد غذایی و پروتئینی شامل گوشت قرمز و مرغ به صورت گرم و منجمد، با قیمت مصوب را داریم.

رحیمی افزود: علاوه بر آن در کنار اقلام یاد شده با حضور چند عمده‌فروش و بنکدار شهرستان مایحتاج عمومی و ضروری مورد مصرف خانوار مانند برنج و شکر با قیمت مناسب تنظیم بازار و باقی اقلام عرضه شده نیز با 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه‌ می‌گردد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت تنکابن با تاکید بر اینکه این نمایشگاه برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه برپا شد و استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمده است، تصریح کرد: این نمایشگاه حاصل همکاری مجمع امور صنفی و اتحادیه خواروبار و لبنیات و قصابان و فروشندگان مواد پروتئینی شهرستان و اجرای موسسه نگار نصر ال یاسین وابسته به نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و حمایت صمیمانه دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان و ستاد نماز جمعه تنکابن برگزار شده است که در این راستا از عنایت همه مسئولان قدردانی می‌کنیم.

رحیمی، تنکابن را مستعد احداث یک مرکز نمایشگاهی در سطح ملی برای غرب استان ارزیابی کرد و تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه این شهرستان متأسفانه تنکابن با قدمتی که دارد از این نعمت بی‌بهره است اما همکاری صمیمانه ستاد نماز جمعه شهرستان و شخص امام جمعه تا حدود زیادی این نقیصه را با واگذاری بخش اعظمی از فضای مصلی برای برپایی نمایشگاه‌های فصل برطرف کرده است.

انتهای/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول