اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پالایشگاه جم

قسط اول عوارض آلایندگی شهرستان جم پرداخت شد

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: قسط اول عوارض آلایندگی شهرستان جم توسط پالایشگاه جم پرداخت شد.

قسط اول عوارض آلایندگی شهرستان جم پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم سید علیرضا سجادی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم امر بسیار مهم و ارزشمندی است و تمام مسئولان باید با وحدت و همدلی در این مسیر گام بردارند و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر جم از واریز قسط اول عوارض آلایندگی شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و افزود: در جلسه‌ای که در شرکت پالایش گاز فجر جم برگزار شد، مسئولین این شرکت ضمن پذیرش لزوم پرداخت حقوق قانونی شهرستان ابراز کردند که به دلیل کمبود نقدینگی و مشکلات موجود توان پرداخت تمامی عوارض آلایندگی را ندارند و خواستار تقسیط مبلغ شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات صورت گرفته و مستندات ارائه شده و به منظور تقویت نگاه تعاملی، پذیرفتیم که بخشی از عوارض، پرداخت شده و مابقی نیز به صورت ماهانه پرداخت شود.

سجادی‌زاده با بیان اینکه در روز اول خردادماه، چهار میلیارد تومان عوارض آلایندگی به عنوان قسط اول به حساب امور مالیاتی شهرستان جم واریز شده خاطر نشان کرد: ما انتظار داشتیم در قسط اول مبلغ بیشتری به شهرستان پرداخت شود اما فعلا این مبلغ پرداخت شده و 2 میلیارد تومان نیز مربوط به مالیات و مالیات بر ارزش افزوده بوده که پالایشگاه جم پرداخته است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با اشاره به اینکه از مبلغ 2 میلیارد تومانی مربوط به مالیات است نیز یک میلیارد تومان آن به شهرستان تعلق می‌گیرد ابراز داشت: امیدواریم شرکت پالایش گاز فجر جم در پرداخت حقوق قانونی مردم اهتمام داشته و اقساط آتی که به صورت ماهانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده نیز به تاریخ‌های مقرر پرداخت شود.

وی گفت: از میزان 43 میلیارد تومان مصوب شده در شورای مالیاتی استان، 32 میلیارد ریال مربوط به سال‌ 84، 44 میلیارد ریال مربوط به سال 85 ، 69 میلیارد ریال مربوط به سال 86 و 35 میلیارد ریال مربوط به نیمه‌ اول سال 87 است که مجموعاً بالغ بر180 میلیارد ریال می‌شود و مبلغ 24 میلیارد و 900 میلیون تومان نیز از سوی این شورا به عنوان جریمه مصوب شده است.

سجادی‌زاده افزود: شرکت پالایش گاز فجر جم از طریق شورای مالیاتی کشور به دنبال بخشودگی جرایم است و در حال پیگیری اعتراض خود است و ما امیدواریم که میزان مصوب شده در استان به طور کلی پرداخت شود اما شورای مالیاتی کشور نیز بالاترین مرجع قانونی در این زمینه است و منتظر رأی آنان هستیم.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت شهرستان تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول