اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان عسلویه:

استقرار ادارات جدید از نیازهای مردم عسلویه است

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: استقرار ادارات جدید از نیازهای مردم عسلویه است.

استقرار ادارات جدید از نیازهای مردم عسلویه است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مجید محمودی صبح امروز در نشست مسئولان این شهرستان اظهار داشت: تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم باید مورد تاکید و عنایت همه مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

فرماندار شهرستان عسلویه به حساسیت انتخابات پیش رو در خردادماه سالجاری اشاره کرد و افزود: تمام کارهای انتخاباتی با عزمی راسخ و بدون هیچ وقفه‌ای توسط مسئولان در حال پیشرفت است و این مسئله گواه این مدعاست که در روز انتخابات مردم خود را آماده خلق بزرگترین حماسه سیاسی در سالی که به‌نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است کرده‌اند.

محمودی خاطر نشان کرد: قطعاً برنده این رویداد بزرگ تاریخی خلق‌کنندگان این حماسه سیاسی خواهند بود و مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی به دشمنان ثابت خواهند کرد همچنان لبیک‌گویان ولایت فقیه هستند و در واقع خود مردم خالق این حماسه هستند.

فرماندار عسلویه افزود: در کنار خلق حماسه سیاسی باید حماسه اقتصادی را نیز مد نظر داشته باشیم و با تلاش‌های جهادگونه همه مسئولین و کمک خود مردم از این مرحله نیز با سربلندی خارج شویم.

محمودی در ادامه با تاکید بر لزوم استقرار ادارات در شهرستان عسلویه تصریح کرد: مسئولان باید از جانب مدیران استانی برای ارتقاء جایگاه سازمانی خود از حالت نمایندگی به اداره مستقل شهرستان به‌ صورت مجدانه پیگیری‌های لازم را انجام دهند؛ ضمن اینکه فرمانداری عسلویه در راستای استقرار اداراتی که در شهرستان وجود ندارند مکاتبات و پیگیری لازم را انجام داده است.

وی افزود: استقرار ادارات یکی از مهم‌ترین مطالبات به حق مردم شهرستان عسلویه که باید هر چه سریعتر این مطالبات ادا شود.

فرماندار عسلویه با تاکید بر اینکه مسئولان در روزهای پنج‌شنبه باید در محل خدمت خود حاضر باشند گفت: مسئولین وظیفه پاسخگویی در روزهای پنج‌شنبه به مردم را دارند و باید در راستای تسهیل امور مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول