اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

معلمان نقش مرجعیت خود را در خلق حماسه سیاسی نشان می‌دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلمان و فرهنگیان نقش مرجعیت خود را در خلق حماسه سیاسی آن هم در انتخابات 24 خرداد به شایستگی نشان خواهند داد.

معلمان نقش مرجعیت خود را در خلق حماسه سیاسی نشان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در جلسه معاونین آموزش و پرورش در اردبیل اظهار داشت: با توجه به حساسیت اوضاع کشور و غلبه بر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان 24 خرداد آوردگاهی برای امتحان و آزمایش الهی است تا قدرت ایستادگی و مقاومت ملت ایران به نمایش گذاشته شود که در این مسیر عزتمند همه باید رسالت عظیم خود را در پشتیبانی همه جانبه از انقلاب اسلامی نشان دهیم.

وی انقلاب اسلامی را متکی به آرای مردم، نظر و مطالبه حقیقی آن‌ها توصیف کرد و یادآور شد: دشمنان احساس می‌کنند که این انقلاب به دلیل برخی هجمه‌هایی که در یکی دو سال اخیر وارد کرده‌اند از توان و قدرت پشتیبانی مردمی برخوردار نیست در حالی که مردم ما 24 خرداد ماه اثبات خواهند کرد که اندیشه امام و آرمان اصیل آن حضرت و خط سرخ شهادت و دلدادگی به نظام پاینده و عزتمندانه وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تاکید کرد: معلمان با نقش مرجعیت خود در تمام عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مورد اعتماد و وثوق مردم هستند و برای حضور پر‌ شور و گسترده مردم در انتخابات اعم از ریاست جمهوری و شوراها با بصیرت و روشنگری واقعی در صحنه حاضر خواهند بود.

محمود‌زاده افزود: این ظرفیت عظیم می‌تواند کشور ما را از هر تهدید بیمه کند چرا که دشمن بسیار در تکاپو و تلاش است تا به اشکال مختلف آمال کثیف خود را در صحنه انتخابات جامه تزویر‌گونه ببخشد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری امتحانات پایانی و اتمام این امتحانات تا 20 خرداد ماه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به مشارکت فرهنگیان در برگزاری سالم انتخابات با پایان یافتن امتحانات فرهنگیان در برگزاری رویداد عظیم 24 خرداد مشارکت همه جانبه کرده و در حوزه اجرا نیز درایت‌شان را نشان خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین به زمان ثبت نام دانش‌آموزان در خرداد ماه، ساماندهی فضاهای آموزشی و منابع انسانی اشاره کرد و اذعان داشت: ما تا تیر ماه همه این کارها را به شکل مرتب و منسجم انجام خواهیم داد تا معلمان در دوره‌های آموزشی که برای تابستان آن‌ها در نظر گرفته شده است حضور پیدا کنند.

محمود‌زاده به پوشش تحصیلی مناسب در هر سه مقطع تحصیلی اشاره کرد و ادامه داد: در مقطع ابتدایی با پوشش 99.3 درصدی جزو سه استان برتر و در دو مقطع راهنمایی با پوشش 92.3 درصد و متوسطه 80 درصد جزو 10 استان برتر کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان این موفقیت عظیم را مرهون همکاری و همراهی خانواده‌ها و اولیا با دانش‌آموزان توصیف و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی آینده نیز امیدواریم این پیوند مشترک شایسته و مطلوب استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/62003/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول