اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

پیروزی دولت سوریه نزدیک است/ دولت‌های معارض خواستار مذاکره برای برطرف شدن مشکلات

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیروزی دولت سوریه نزدیک است، گفت: اکنون معارضان داخلی و کشورهای دخیل در جنگ سوریه همگی خواستار مذاکره برای برطرف شدن مشکلات هستند.

پیروزی دولت سوریه نزدیک است/ دولت‌های معارض خواستار مذاکره برای برطرف شدن مشکلات

عوض حیدرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: معارضان سوریه همچنان در حال انجام اقدامات علیه سوریه هستند، اما دولت این کشور نیز بیکار ننشسته و راه را برای انجام اقدامات تهدیدآمیز این افراد سد کرده است.

وی با اشاره به اینکه دولت سوریه اکنون تسلط بر اوضاع این کشور دارد، افزود: وضعیت در شهرهای اصلی سوریه مانند دمشق و حلب به شکل عادی است و حکومت سوریه آرامش نسبی در این مناطق برقرار کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معارضان و دولت سوریه قرار است بدون نزاع و خونریزی مشکلات داخلی این کشور را به شکل مسالمت‌آمیز حل کنند.

وی ادامه داد: اکنون کشورهای دخیل در قضیه سوریه مانند کشورهای عربی، ترکیه و غربی‌ها نیز که پیش از این علاقه‌مند به فعالیت نظامی در این منطقه بودند به این نتیجه رسیدند که مشکلات باید به شکل رسمی برطرف شود.

حیدرپور تاکید کرد: جمهوری اسلامی همچنان از گفت‌و‌گوهای مسالمت‌آمیز بدون جنگ و خونریزی که مکانیزم سوری داشته باشد استقبال می‌کند و با توجه به این تحولات جای امیدورای وجود دارد که هر چه سریع‌تر مشکلات سوریه برطرف شود.

انتهای پیام/63008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول