اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست امسال محقق می‌شود

راه‌اندازی نیروگاه گازی و پروژه تولید گاز مایع در پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه جم از راه‌اندازی نیروگاه گازی و پروژه تولید گاز مایع در پالایشگاه جم در نیمه نخست امسال خبر داد.

راه‌اندازی نیروگاه گازی و پروژه تولید گاز مایع در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه جم یکی از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تأمین می‌کند.

وی افزود: در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده، نقش این پالایشگاه بسیار تأثیرگذار است و برای خلق حماسه اقتصادی و افزایش بهره‌وری تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم با برشمردن موفقیت‌های این مجموعه خاطر نشان کرد: رسیدن به رکورد تولید 125 میلیون مترمکعب گاز در سال‌های گذشته، استمرار و افزایش این تولید در سال‌های بعد از آن در کنار تولید 27 درصد گاز طبیعی کشور و تلاش شبانه‌روزی پرسنل پالایشگاه فجر برای جلب رضایتمندی خانواده‌های عزیز همکاران در شهرک‌های مسکونی از موفقیت‌های مجموعه پالایشگاه است.

اسلامی از راه‌اندازی نیروگاه گازی و پروژه تولید گاز مایع در پالایشگاه جم خبر داد و تصریح کرد: در سال جدید با اتکال به خداوند متعال، راه‌اندازی دو پروژه مهم ملی مانند پروژه عظیم تولید گاز مایع «ال پی جی» و «نیروگاه گازی» با ظرفیت 82 مگاوات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بدون شک راه‌اندازی هر کدام از این پروژه‌ها تأثیر شگرفی بر صنعت گاز کشورمان خواهد داشت.

اسلامی در ادامه گفت: سال گذشته شاهد تحولات مختلفی در سطح شرکت ملی گاز بوده‌ایم که شرکت پالایش گاز فجرجم در این تحولات نقش اساسی داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم بیان کرد: پالایشگاه جم در سال جاری نیز پروژه‌های مهم دیگری دارد که به‌زودی شاهد افتتاح یکی از مهم‌ترین آنها خواهیم بود.

وی ابراز داشت: تولید پایدار گاز در پالایشگاه جم از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و با همکاری شرکت ملی گاز در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

اسلامی افزود: استفاده از ظرفیت‌های خالی پالایشگاه و اقدامات لازم برای تولید حداکثری گاز نیز در دستور کار مسئولان این مجموعه قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول