اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی خوزستان خواستار شد

لزوم ایجاد شهرک نفت و گاز در حوزستان/فعالیت 31 شهرک صنعتی

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی خوزستان گفت: استان خوزستان به یک شهرک تخصصی با عنوان شهرک تخصصی نفت و گاز نیاز دارد.

لزوم ایجاد شهرک نفت و گاز در حوزستان/فعالیت 31 شهرک صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی کرانی در نخستین هم اندیشی بومی سازی صنعت حفاری که در مجمع فرهنگی رفاهی ملی حفاری برگزار شد اظهار کرد: برای خلق حماسه سیاسی، مسئولان و مدیران شرکت ملی حفاری می‌توانند در کنار دانشگاه و صنایع کوچک فرمایش مقام معظم رهبری را محقق سازند.

وی با بیان اینکه سازندگان استان می‌توانند بخش زیادی از تجهیزات صنعت حفاری را تامین کنند اذعان داشت: با تشکیل یک اتاق فکر متشکل از فرهیختگان دانشگاه‌ها، سازندگان قطعات و مدیران شرکت ملی حفاری ایران، می‌توان در راستای رسیدن به مرز خودکفایی حرکت کرد و با این کار از خروج ارز و خریدهای خارجی جلوگیری می‌شود.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی خوزستان بر نیاز استان به یک شهرک تخصصی با عنوان شهرک فناوری نفت و گاز تاکید کرد و گفت: خوزستان دارای 31 شهرک صنعتی است و با توجه به اینکه منابع انرژی در این استان قرار دارد انتظار می‌رود حق صنعت حفاری در بومی سازی قطعات در نظر گرفته شود.

وی افزود: در نظر گرفتن حقوق خوزستان در برنامه‌ها و چشم اندازهای آتی دولت و تلاش در راستای بومی سازی صنایع، در استان ایجاد اشتغال می‌شود و در نتیجه آن مهاجرت نیروی انسانی از خوزستان کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/72011/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول