اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی خبر داد

برگزاری کارگاه‌های نگرش سیستمی به دین ویژه معتکفان حرم رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: کارگاه‌های نگرش سیستمی به دین ویژه معتکفان مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزاری می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های نگرش سیستمی به دین ویژه معتکفان حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ سید جلال حسینی اظهار داشت: کارگاه‌های مهدویت، زیارت و حجاب از جمله کارگاه‌های نگرش سیستمی به دین با هدف پیاده‌سازی مفاهیم دینی و علوم معارفی در صحنه زندگی برای معتکفان برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: در کارگاه مهدویت مباحثی در ارتباط با احساس حضور امام زمان(عج) در عصر غیبت و آمادگی‌هایی که برای ظهور آن حضرت باید فراهم شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در کارگاه زیارت مباحثی در ارتباط با معنای واقعی زیارت تبیین می‌شود، گفت: کارگاه حجاب ویژه خواهران بوده و در آن مباحث مربوط به حجاب و عفاف مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این کارگاه‌ها به روش تفکر فعال و مسئله محور برگزار می‌شود و هدف از آن پاسخ‌گویی به شبهات و ایجاد نگاهی جدید بر موضوعات مطرح شده است.

حسینی افزود: ارتقاء سطح کیفیت زندگی و پیشرفت افراد از سطح فهم حافظه‌ای و شنونده بودن به سمت سطح فهم کاربردی در صحنه زندگی و عمل از مهم‌ترین اهداف برگزاری کارگاه‌های نگرشی سیستمی به دین برای معتکفان است.

وی اظهارداشت: به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر معتکفان از معارف بلند قرآنی برگزاری، کارگاه‌های تدبر در قرآن، مشاوره قرائت و تدبر در سیره معصوم(ع) برای خواهران و برادران تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/70002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول