اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه انجام شد

افتتاح حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران در بوشکان و سعدآباد

در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و دشتستان، حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران در بوشکان و سعدآباد افتتاح شدند.

افتتاح حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران در بوشکان و سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی، فرمانده سپاه دشتستان در آیین افتتاح حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) شهر سعدآباد اظهار داشت: امسال نیز ملت ایران مانند سال‌های قبل با پیروی از ولایت در صحنه حضور پیدا خواهند کرد و حماسه‌سازی می‌کنند، چرا که حماسه‌های ملت ایران ریشه‌ای استوار و محکم دارد و ریشه آن در حماسه عاشورا است.

وی خاطر نشان کرد: توکل بر خدا همیشه رمز پیروزی ما بوده است و اکنون نیز با توکل به خدا در انتخابات آینده شرکت و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنیم.

فرمانده سپاه دشتستان یادآور شد: بسیج در طول مدت انقلاب از ارکان اصلی امنیت کشور و حافظ بزرگ دستاوردهای انقلاب و اسلام در طول مدت عمر انقلاب بوده است و در آینده نیز استوارتر این مسیر را ادامه خواهد داد.

عالی ادامه داد: حضور مردم در صحنه‌ها و به ویژه انتخابات از نقاط قوت انقلاب و نشانگر مردم‌سالاری دینی این نظام بوده است و در انتخابات آینده نیز مردم ما با حضور پر شور خود یک بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را خلق خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران تاکنون با پشتیبانی مردم در تمام عرصه‌ها حماسه‌ساز بوده است و اکنون نیز در انتخابات پیش‌رو حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

نصرالله غزنوی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی در راستای موفقیت نظام اسلامی گام برداریم.

بر اساس این گزارش، در آیین‌های جداگانه‌ای حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) شهر سعدآباد و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه(س) بخش بوشکان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول