اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هنرسرای خورشید خبر داد

برگزاری نشست بررسی موسیقی دوره باروک در هنرسرای خورشید

مدیر هنرسرای خورشید گفت: حمیدرضا دیباذر موسیقی دوره باروک را در هنرسرای خورشید نقد و بررسی می‌کند.

برگزاری نشست بررسی موسیقی دوره باروک در هنرسرای خورشید

محمدعلی ایزدخواستی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری نشست‌های نقد موسیقی  در هنرسرای خورشید خبر داد و گفت: در ادامه برگزاری برنامه‌های نشست نقد موسیقی در سال گذشته امسال نیز این نشست‌ها با حضور منتقدان مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: نشست نقد موسیقی سه‌شنبه 7 خردادماه ساعت 18 با بررسی موسیقی در دوره باروک برگزار می‌شود و حمیدرضا دیباذر مدرس و منتقد این نشست است که به همراه این نشست کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌کند.

وی گفت: حمیدرضا دیباذر مدرس، استاد دانشگاه هنر تهران آهنگساز و رهبر ارکستر است که در این نشست برای هنرمندان و هنرجویان آموزشگاه‌های مختلف سخنرانی می‌کند.

ایزدخواستی ادامه داد: نشست نقد موسیقی در روز سه‌شنبه 4 تیرماه با بررسی موسیقی دوره کلاسیک و کارگاه آموزشی با سخنرانی حمیدرضا دیباذر دنبال می‌شود.

وی در مورد سایر برنامه‌های دیگر هنرسرای خورشید گفت: جشنواره انیمیشن و پویانمایی وسط این مرکز با همراهی شبکه پویا برگزار می‌شود که فراخوان آن اعلام شده است و اواخر خردادماه آخرین مهلت شرکت در آن است.

مدیر هنرسرای خورشید در پایان اضافه کرد: فرم ثبت‌نام حضور در این مسابقه هنوز اعلام نشده است و به زودی روی سایت هنرسرای خورشید قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/63019/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول