اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اساتید بسیجی خوزستان در بیانیه‌ای:

کاندیداها توصیه‌های رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند

اساتید بسیجی خوزستان به‌دنبال اعلام لیست نهایی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای آوردند: کاندیداها توصیه‌های رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

کاندیداها توصیه‌های رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اساتید بسیجی خوزستان به‌دنبال اعلام لیست نهایی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس خوزستان ارسال شده است، از کاندیدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواستند تا توصیه‌های رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

در این بیانیه آمده است: همچنان که بر‌ اساس اصل 115 قانون اساسی، شورای نگهبان با انجام وظایف انقلابی خود در بررسی دقیق و مبتنی بر قانون در احراز صلاحیت افراد ثبت نام کرده در یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام آن به ملت شریف ایران اقدام کرده، ما جامعه اساتید و نخبگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان ضمن قدردانی از زحمات شورای نگهبان قانون اساسی، همراهی و حمایت  قاطع خود را از تصمیمات  این شورا درباره رد یا تایید صلاحیت‌های صورت گرفته افراد که بر اساس موازین اسلامی و قانونی و حقوقی که ناشی از چینش مدبرانه ترکیب اعضای این شورا هستند اعلام کرده و اجرای این تصمیمات را برای همگان لازم‌الاجرا می‌داند.

اساتید بسیجی خوزستان در بیانیه خود تصریح کرده‌اند: تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور همه سلایق در انتخابات و پایبندی و تبعیت کامل از قانون، این نوید را می‌دهد که شاهد حماسه‌ای در دو سطح مسئولان و مردم باشیم، البته همواره معاندین نظام اسلامی تاب تحمل موفقیت‌های انقلاب را نداشته و  پیوسته درصدد هستند تا با به راه انداختن موج رسانه‌ای و تحریک عوامل داخلی، مردم را نسبت به ارکان قانونی نظام اسلامی بدبین کنند که این بار نیز از عدم تمکین به رای شورای نگهبان وارد شده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: البته بر همگان روشن است همواره اعضا و دبیر محترم این شورا در آستانه انتخابات‌های مختلف آماج تیرهای کینه و عداوت دشمنان انقلاب اسلامی قرار می‌گیرند.

در بیانیه بسیج اساتید استان خوزستان تاکید شده است که انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی که به هر دلیلی احراز صلاحیت نشده‌اند، حرمت نهادهای قانونی کشور و نظام را رعایت کرده، و به رای و نظر شورای نگهبان برخواسته از قانون اساسی تمکین کرده و ضمن احترام گذاشتن به نظر این شورا، تلاش خود را در جهت بالابردن نشاط و شادابی در فضای انتخابات و بوجود آوردن حماسه سیاسی مورد تاکید  رهبری متمرکز کنند.

اساتید بسیجی خوزستان در بیانیه خود آورده‌اند: جامعه اساتید و نخبگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان به تمام نامزدهایی که صلاحیت آنها برای شورای محترم نگهبان احراز شرایط نشده است، گوشزد می‌کند قانون گرایی و تمکین از قانون اساسی یکی از مهمترین ملاک‌های ملت در انتخاب آنها بوده و کسانی که با عدم پذیرفتن این تصمیم موجبات تبلیغات منفی بیگانگان و شادی دشمنان اسلام را فراهم می‌آورند مطرود ملت و رهبری انقلاب خواهند بود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: که نامزدهای رد صلاحیت شده باید بدانند مردم شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی همواره از تصمیمات شجاعانه شورای نگهبان، حمایت‌های لازم را خواهد کرد و با هر جریانی که با خروج از مسیر قانونی اعتراض به رد صلاحیت‌ها قصد ایجاد اختلال را داشته باشد به مقابله خواهد پرداخت تا مبادا به تعبیر امام راحل این انقلاب به دست نااهلان بیفتد. 

در پایان این بیانیه جامعه اساتید و نخبگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خوزستان از حضور کاندیداهایی که با عرضه خود و بیان برنامه‌های مدون عرصه را برای به‌وجود آمدن رقابت سالم سیاسی فراهم آوردند، تشکر کرده و آورده‌اند: ما انتظار داریم همه کاندیداها، چارچوب قانون را ملاک اختیارات رئیس‌جمهور قرار دهند و بدانند که آینده‌ مسیر حرکت این انقلاب متأثر از حرکت انتخاباتی ایشان خواهد بود.

انتهای پیام/72010/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول