اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی سرپرست کمیته فوتوالی شاهرود

سرپرست کمیته فوتوالی استان سمنان منصوب شد

با حکم رئیس انجمن فوتوالی ایران، «جابر قمی» به عنوان سرپرست کمیته فوتوالی استان سمنان منصوب شد.

سرپرست کمیته فوتوالی استان سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدحسین موسوی‏شفیق، رئیس انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران در بخشی از حکم قمی که امروز در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان قرار گرفت، آورده است: با عنایت به اهمیت و جایگاه  ورزش در تامین سلامت روحی و جسمی و ایجاد نشاط و شادابی عمومی جامعه و نیز برنامه‏ریزی راهبردی برای کسب موفقیت در عرصه‏های مختلف ورزشی، امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‏گیری از امکانات و استعدادهای موجود و بهره‏مندی از توان علمی و عملی کارشناسان و صاحب‏نظران ورزش و هماهنگی و تعامل با هیئت انجمن‏های ورزشی استان، در اعتلای ورزش آن استان موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است که قمی از مدیران ورزشی استان سمنان بوده و مجموعه تحت پوشش وی در رشته‌های فوتسال، هندبال، دو و میدانی، کبدی، والیبال و کاراته فعالیت می‏کند.

همچنین سرپرست کمیته فوتوالی استان سمنان در حکمی، «رشید ناظمی» را به عنوان سرپرست کمیته فوتوالی شهرستان شاهرود معرفی کرد.

جابر قمی در قسمتی از حکم ناظمی آورده است: نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ورزشی جنابعالی و به موجب این ابلاغ به این سمت منصوب می‌شوید.

گفتنی است؛ فوتوالی یک ورزش جذاب و پایه در جهان به شمار می‌رود و همه چیز آن مانند والیبال ساحلی است اما با توپ فوتبال برگزار می‌شود.

هر تیم از دو نفر تشکیل شده و حداکثر فقط می‌توانند سه ضربه به توپ بزنند .کسانی که برای اولین بار فوتوالی را می‏بینند خیلی سریع آن را با سپک تاکرا مقایسه می‌کنند اما در اصل این دو رشته هیچ ربطی به هم ندارند.

تاکنون بازیکنان بزرگی چون مارادونا، روماریو، به‌به‌تو، برادران دی بوئر، رونالدینهو، کاکا، تری هانری، زیکو، مسی، روبرتو کارلوس، پاتریک ویرا، اریک کانتونا، ژان پیرپاپن، فابرگاس، تورس و... در فوتوالی فعالیت کرده یا می‌کنند.

در حال حاضر، 11 استان کشور به صورت رسمی به رشته فوتوالی می‌پردازند.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول