اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مسئول سازمان بسیج فرهنگیان:

سعادت و رفاه با همراهی ولایت محقق می‌شود

‌مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: باید با ولایت همراه باشیم تا به رفاه و سعادت برسیم، زیرا دشمن برای ایران برنامه‌های ویژه‌ای را طراحی کرده‌ و در کمین است تا از این معرکه چیزی را که سال‌ها آرزو داشته به دست بیاورد.

سعادت و رفاه با همراهی ولایت محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شعبانعلی رمضانی ظهر امروز در نخستین مجمع استانی بسیج فرهنگیان کرمان اظهار داشت: باید در بیانات و گفته‌های کاندیداها دقت کنیم و با درایت و شناسایی وضع موجود مملکت و نیازهای جامعه فرد اصلح را انتخاب کنیم تا در روند پیشرفت کشور وقفه ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: از همه جریان‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری نماینده‌ای حضور دارد و همه جریان‌ها می‌توانند خودشان را در این عرصه عرضه کنند و برای شناخت و انتخاب بهترین شاخص باید به سخنان مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشیم.

رمضانی افزود: باید با ولایت همراه باشیم تا به رفاه و سعادت برسیم، زیرا دشمن برای ایران برنامه‌های ویژه‌ای را طراحی کرده‌ و در کمین است تا از این معرکه چیزی را که سال‌ها آرزو داشته به دست بیاورد.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب ‌سال جاری را سال حماسه اقتصادی و سیاسی عنوان کردند و با این کار دقیقا نقطه اهداف دشمن را نشانه گرفتند و این کار مثل یک سد عظیم در مقابل نقشه‌های دشمنان عمل کرد، زیرا هدف دشمن به وجود آوردن ترس و دلهره در مردم است و رهبر معظم انقلاب فرمودند باید با اقدام شجاعانه در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم.

رمضانی خاطر نشان کرد: بی‌اطلاعی و ناآگاهی همچنین احساس ناتوانی از عوامل و دلایل ترس هستند و گاهی نیز دل‌بستگی ترس می‌آورد و رهبری به همه این عوامل بیرونی و درونی که قصد ایجاد ترس و دلهره و حتی سست کردن اراده ملت را دارند پاسخ دندان‌شکنی می‌دهند.

وی ابراز داشت: هدف آمریکا این است که به مردم القا کند که این مسیر، مسیر درستی نیست و امید را از دل مردم بیرون ببرد و وانمود کند که شرایط سخت شده‌ و باید تغییر ‌مسیر داد تا رویه جدیدی را در پیش گرفت و با کشورهایی که سفیران خود را از ایران فراخواندند و ایران را در تحریم قرار دادند تا مردم را به تنگ بیاورند ارتباط مجدد برقرار کنند.

وی افزود: ما فرزند مکتبی هستیم که آنگاه که آب تمام می‌شود مبارزه برایش آغاز می‌شود، ما عاشورایی هستیم و از این پیچ سخت با موفقیت گذر می‌کنیم و می‌توانیم بعد از گذر از این مانع فشارها را کم‌ و دشمن را ناامید کنیم و حرکات رو به توسعه و پیشرفت را دنبال می‌کنیم تا به نقطه اوج حماسه سیاسی برسیم.

رمضانی گفت: دشمن در سال 90 برنامه‌هایی را برای فشار به ملت ایران طراحی کرد و بذر درختی را کاشت تا در سال 92 بتواند از آن میوه بچیند، زیرا نظام سلطه احساس کرده‌ که جمهوری اسلامی با پیشرفت‌ها و دستاوردهایش روز به روز‌ از تیررسش دور می‌شود و این برای آنها به منزله یک زنگ خطر است و با بی‌رحمی تمام با تحریم و فشارهای اقتصادی بر ملت خواستار به تنگ آمدن و شورش مردم و وادار کردن مسئولان نظام به تغییر اهداف تجدید نظر شد.

وی ابراز داشت: آنها خواهان بی‌ثباتی در میان مسئولان نظام اجرایی کشور هستند تا با این اقدام به مردم القا کنند که راه رفته اشتباه بوده‌ و این مسیر پیشبرد کشور را به دنبال ندارد.

رمضانی گفت: ما معلمان باید به گونه‌ای عمل کنیم که جامعه دچار خطا نشود تا بتوانیم از این پیچ بزرگ عبور کنیم.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول