اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش:

راه‌اندازی فروشگاه انجمن اولیا و مربیان یک ضرورت در مدارس است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده 280 عنوان کتاب دارد که راه‌اندازی فروشگاه انجمن اولیا و مربیان یک ضرورت در مدارس است.

راه‌اندازی فروشگاه انجمن اولیا و مربیان یک ضرورت در مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان فرشته حشمتیان پیش از ظهر امروز در جمع کارشناسان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده استان کرمان اظهار داشت: دانش و انگیزه یک ضرورت برای انجام کار است.

وی بیان کرد: تعالی اجتماع ما به تحکیم بنیان خانواده بر می‌گردد که نقش زنان در این زمینه کلیدی است و مردان مدیر اول خانواده و زنان محور عطوفت و محبت هستند و این امر یک اصل است که باید آن را بپذیریم و باید برای زندگی خود هدف داشته باشیم.

وی عنوان کرد: یک خانواده تاثیرگذار باید مدل الگویی مناسبی باشد و ما برای رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب باید از خودشناسی آغاز کنیم و سپس به جامعه برسیم.

حشمتیان با اشاره به اینکه ظرفیت اولیا نباید کم گرفته شود، گفت: در زمینه بحث انجمن اولیا و مربیان بیشتر امور مالی به عنوان یکی از شاخه‌های مشارکتی تقویت می‌شود.

وی افزود: انجمن اولیا و مربیان باید به صورت کلاسی تشکیل شود که این انجمن‌ها برای تحقق اهداف به موفقیت دست یابند.

حشمتیان راه‌اندازی اتاق فکر مدرسان را امری ضروری ذکر کرد و ادامه داد: اهل قلم را هدایت کنید تا مقاله ارائه دهند و از ما سفارش کتاب بپذیرند.

وی با بیان اینکه هر منطقه یک مرکز مشاوره خانواده نیاز دارد، اظهار کرد: سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده 280 عنوان کتاب دارد که راه‌اندازی فروشگاه انجمن اولیا و مربیان یک ضرورت در مدارس است.

حشمتیان تصریح کرد: شورای مشورتی زنان باید در دستور کار قرار گیرد و همایش کارشناسان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده در اولویت کاری سال جاری قرار دارد.

وی گفت: استان کرمان رتبه نخست کشوری در اشتراک نشریه پیوند و رتبه بسیار عالی در زمینه عملکرد را دارد.

انتهای پیام/80019/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول