اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حداد عادل:

هر دولتی روی کار بیاید باید طبق استقلال کشور عمل کند / با اسلحه روی شقیقه نمی‌‌توان مذاکره کرد

حداد عادل با بیان اینکه هر دولتی روی کار بیاید باید طبق استقلال کشور عمل کند، گفت: آمریکا باید انقلاب اسلامی را به ‌عنوان خواست مردم ایران به رسمیت بشناسد و بنا به فرموده امام خمینی(ره) «وقتی اسلحه روی شقیقه کسی می‌گذارند در این شرایط مذاکره معنا ندارد».

هر دولتی روی کار بیاید باید طبق استقلال کشور عمل کند / با اسلحه روی شقیقه نمی‌‌توان مذاکره کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامعلی حداد عادل ظهر امروز در همایش مطالبه هفتمین رئیس جمهور توسط انجمن‌های اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یاد شهدای خوزستان که در جنگ تحمیلی جان در کف اخلاص نهادند را گرامی می‌داریم.

وی افزود: ما همواره بر استقلال کشور تاکید داریم زیرا اولین شعار ملت، استقلال بود و در مبارزات زمان طاغوت هم اولین چیزی که ملت می‌خواست و به دنبال آن بود استقلال کشور بود.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان تصریح کرد: ملت ما از زمانی که امیرکبیر می‌خواست ایران را از دست استعمار نجات دهد حس کرد که شخص دیگری بر کشورمان حکومت می‌کند.

*ایران استقلال دارد و دشمنان از این ناراحتند

وی اضافه کرد: روی کار آمدن پهلوی کار انگلستان بود و 57 سال حکومت پهلوی منشا از حاکمانی بود که دست نشانده استعمار و انگلیس بودند.

حداد عادل بیان کرد: خود شاه می‌گفت «از سفارت انگلیس اسامی را به ما دادند و گفتند اینها باید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شوند»!

وی تاکید کرد: امروز هم دشمنان در میان تهمت‌هایی که به ایران می‌زنند هیچگاه نمی‌گویند این کشور استقلال ندارد و بزرگترین جرم جمهوری اسلامی ایران از نظر استکبار و انگلیس این است که کشورمان می‌خواهد خودش تصمیم بگیرد.

*گناه سوریه این است که در مقابل نقشه‌های امریکا مقاومت می‌کند

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان با ذکر خاطره‌ای ادامه داد: یکی از سناتورهای پاکستان در خاطراتش می‌گوید «در سال‌های اول انقلاب که خبرنگار بودم در مورد مسائل انقلاب از امام راحل سوالی پرسیدم که نتیجه این انقلاب چه بوده است؟ امام در پاسخ گفتند نتیجه این است که الان برای کل کشور در تهران تصمیم می‌گیریم در حالی که در گذشته این طور نبوده است.

وی در مورد مسائل سوریه خاطرنشان کرد: ما معتقدیم در سوریه باید آزادی‌های مدنی بیشتر شود، گناه سوریه آزادی مدنی نیست، گناه سوریه این است که در مقابل نقشه‌های امریکا مقاومت می‌کند.

*هر دولتی روی کار بیاید باید طبق استقلال کشور عمل کند

حداد عادل همچنین افزود: جرم بزرگ کشور ما نیز همین است که می‌خواهیم کشورمان را خودمان اداره کنیم و اگر این کار از نظر دشمنان جرم محسوب می‌شود ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به مسئله انتخابات اظهار کرد: هر دولتی روی کار بیاید باید طبق استقلال کشور عمل کند و برنامه‌های نظام را سرلوحه کارهایش قرار دهد.

*ائتلاف پیشرفت در برنامه‌های تلویزیونی شرکت می‌کند

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان با اشاره به «ائتلاف پیشرفت» تصریح کرد: این ائتلاف (قالیباف، ولایتی و حدادعادل) در برنامه‌های تلویزیونی شرکت می‌کند و با این حضور مطمئنا می‌تواند نظرسنجی‌های واقعی مردم را ارزیابی کند.

وی در خصوص رابطه کشورمان با امریکا بیان کرد: اگر رابطه با امریکا، استقلال کشورمان را خدشه‌دار کند ما این رابطه را نمی‌خواهیم.

حداد عادل اضافه کرد: امریکا باید انقلاب اسلامی را به‌عنوان خواست مردم ایران به رسمیت بشناسد و بنا به فرموده امام خمینی(ره) «وقتی اسلحه روی شقیقه کسی می‌گذارند در این شرایط مذاکره معنا ندارد».

انتهای پیام/ 72001/و40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول