اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حدادعادل:

ائتلاف 3 نفره برای کاهش تعدد نامزدها تشکیل شده است

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: ائتلاف سه نفره برای کاهش تعدد نامزدها تشکیل شد و مردم هم همین روش را می‌پسندند.

ائتلاف 3 نفره برای کاهش تعدد نامزدها تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم غلامعلی حدادعادل پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار کرد: احساس ما این است که انقلاب هر روز ریشه‌دارتر می‌شود.

وی افزود: آثار انقلاب اسلامی امروز در داخل و خارج از کشور مشهودتر از گذشته است هر چند مشکلات و کمبودها و نیز ناهنجاری‌هایی به ویژه در عرصه فرهنگ دیده می‌شوند اما نباید کارکردهای مثبت را نادیده گرفت.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه قم امروز با قم پیش از انقلاب تفاوت‌های اساسی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چند صد موسسه بزرگ فرهنگی در قم فعالیت می‌کنند که این امر تاکنون سابقه نداشته است؛ دشمن در صدد است شرایط را حساس کرده و علیه انقلاب فعالیت کند بنابراین چنین اقداماتی ضروری به نظر می‌رسند.

وی ادامه داد: شرایط سیاسی کشور هم کاملا حساس است و در حال حاضر سه جریان عمده برای انتخابات وارد عمل شده‌اند؛ اصولگرایان هم تعداد زیادی کاندیدا معرفی کرده‌اند به همین دلیل ائتلاف سه نفره برای کاهش تعدد نامزدها تشکیل شد و مردم هم همین روش را می‌پسندند.

حدادعادل با بیان اینکه دشمن از فشارهای اقتصادی به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات است، گفت: آنها می‌خواهند وانمود کنند همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم بوده و این تحریم‌ها هم به دنبال فعالیت‌های هسته‌ای و ایستادگی رهبر انقلاب وضع شده‌اند و مردم برای حل این مشکلات باید از جریان اصولگرایی فاصله بگیرند.

انتهای پیام/78004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول