اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم در دیدار حداد عادل:

گاهی سکوت چاره‌ساز پیشگیری از تفرقه است

امام جمعه قم گفت: گاهی افراد برای از بین رفتن تفرقه باید سکوت کنند؛ این که همواره بخواهند حرفی زده و پاسخ یکدیگر را بدهند، موجب افزایش تفرقه می‌شود که این مسئله به هیچ وجه به مصلحت نظام نیست.

گاهی سکوت چاره‌ساز پیشگیری از تفرقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار با حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی به برخی مسائل کشور اشاره کرد و در ادامه گفت:‌ یکی از عرصه‌هایی که مردم در آن مشکلات زیادی دارند‌ مسائل اقتصادی است.

وی افزود: کسی که در عرصه مدیریت کلان اجرایی کشور وارد می‌شود باید در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و... تیم‌هایی قوی و با تجربه داشته باشد چراکه وجود اشتباهات در عرصه‌های کلان،‌ کشور را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌سازد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها وجود تفرقه در میان مسئولان کشور را آسیبی جدی برای نظام دانست و گفت: بر اساس سخن امیرالمؤمنین علیه‌السلام، خداوند هیچ خیری در تفرقه قرار نداده است.

وی تصریح کرد: گاهی افراد برای از بین رفتن تفرقه باید سکوت کنند، اینکه همواره بخواهند حرفی زده و پاسخ یکدیگر را بدهند موجب افزایش تفرقه می‌شود که این مسئله به هیچ وجه به مصلحت نظام نیست.

سعیدی در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود پیش از هر مسئله‌ای‌ بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید دارند و بعد از آن مسائل دیگر را مطرح می‌کنند که این نشان دهنده اهمیت حضور حداکثری مردم است.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ‌ادامه داد: جای تأسف دارد که افرادی در سخنان و نوشته‌های خود حرف‌هایی را مطرح می‌کنند و نسبت به اینکه حضور حداکثری مردم، مسئله نظام است، بی‌توجهند.

امام جمعه قم در پایان با بیان اینکه مردم ایران کسی را می‌پسندند که بدون تمایلات فردی و جناحی و تنها برای خدا وارد عرصه انتخابات شده باشد گفت: امید است خداوند کسانی‌ که عنکبوت ‌صفت تار تنیده و به دنبال شکار هستند را هدایت کند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول