اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

اهدای بیش از 6 هزار واحد خون / مشکلی در تأمین کیسه‌های اهدای خون نداریم

رئیس انتقال خون استان همدان با بیان اینکه مشکلی در تأمین کیسه‌های اهدای خون نداریم، گفت: در دو ماه نخست امسال، بیش از 6 هزار واحد خون اهدا شده است.

اهدای بیش از 6 هزار واحد خون / مشکلی در تأمین کیسه‌های اهدای خون نداریم

افشین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در تأمین کیسه‌های اهدای خون نداریم، افزود: کیسه‌های خون را سازمان مرکزی تهیه می‌کند که تاکنون مشکلی در این زمینه در سطح استان همدان نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اهدای خون توسط مردم فراخوانی نداریم، بیان داشت: با عدم انجام فراخوان اهدای خون، زیاد از شهروندان برای اهدای خون دعوت نمی‌کنیم و تنها بر اساس نیازمان پیش می‌رویم.

رئیس انتقال خون همدان اظهار کرد: در دو ماه نخست سال جاری، 6 هزار و 790 واحد خون اهدا شده که در مقایسه با سال قبل که 6 هزار و 721 واحد خون اهدا شده، اختلاف چندانی نداشتیم.

وی با بیان اینکه تاکنون از سایر استان‌ها هیچ خونی وارد همدان نشده است، افزود: اگر فراخوان برای اهدای خون داده می‌شد، به مراتب اهداکنندگان بیشتری در این خصوص اقدام می‌کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: برنامه ما برای ماه‌های آینده در انتقال خون این است که بر اساس نیازهای استان و وضعیت بیمارستان پیش رویم.

وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین خون بیماران تالاسمی نداریم، افزود: با برنامه‌ریزی که در اهدای خون داریم، برای تأمین نیاز خون جراحی‌های قلب نیز مشکلی نداریم.

رئیس انتقال خون همدان در پایان سخنانش با اعلام این خبر که در خون‌های اهدایی آلودگی مشاهده نشده است، افزود: کیسه‌های خونی که در سال‌های گذشته استفاده می‌شد، نسبت به کیسه‌های جدید بهتر بود، که سازمان مرکزی انتقال با پیگیری به دنبال خرید کیسه‌هایی با کیفیت قبل است.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول