اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا:

در المپیک ناشنوایان تاریخ‌ساز می‌شویم

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا با اشاره به وظیفه سنگین این فدراسیون در ساماندهی ورزشکاران این رشته، مسئولیت اصلی ورزش کشور را روی دوش فدراسیون متبوع خود دانست.

در المپیک ناشنوایان تاریخ‌ساز می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، الله‌کرم علیمرادی در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماری‌های خاص کردستان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان این استان با بیان اینکه فعالیت‌های ما برگرفته از تلاش هیئت‌ها است، وظیفه فدراسیون را مدیریت و هدایت هیئت‌ها عنوان کرد.

وی، مسئولیت اصلی ورزش کشور را روی دوش این فدراسیون دانست و تأکید کرد: طی نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست پاداش برابر با ورزشکاران پارالمپیکی برای ورزشکاران ناشنوا داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون با دو رویداد بزرگ ورزشی روبروست، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن رقابت‌های المپیک ناشنوایان در صوفیه بلغارستان، در حال حاضر تنها رشته‌ای که ورزشکاران آن در حد المپیک فعالیت می‌کنند، همین ورزش است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا با بیان اینکه همزمان با رقابت‌های المپیک ناشنوایان، مسابقات قهرمانی جهان ورزشکاران پیوند اعضا در دوربان آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با اعزام یک کاروان 200 نفره به بلغارستان روزهای خوبی را برای ورزش متصور شده‌ایم.

علیمرادی با بیان اینکه قصد تاریخ‌سازی برای کشور در المپیک ناشنوایان را داریم، اظهار کرد: با انجام برنامه‌ریزی منسجم در تلاش برای ارتقای رتبه هفدهمی خود در المپیک قبلی به منظور رساندن آن به یک رتبه تک‌رقمی هستیم.

وی تعداد ورزشکاران حاضر در المپیک ناشنوایان را 90 و رشته پیوند اعضا را 60 نفر اعلام کرد و گفت: البته حضور در المپیک برای فدراسیون و جامعه ورزشی کشور 5 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا با اذعان به کمبود برنامه‌های ورزشی برای ورزشکاران بیماری‌های خاص عنوان کرد: پس از برگزاری المپیک‌ ناشنوایان سایر رشته‌ها را نیز با دقت و نکته‌سنجی کامل پیگیر خواهیم کرد.

جذب حامیان مالی برای هیئت ضروری است

در ادامه این جلسه، نامزد ریاست هیئت استان کردستان در سخنانی کوتاه برنامه‌های خود را برای تصدی پست ریاست این هیئت اعلام کرد و گفت: باید از طرف فدراسیون حامیانی مالی برای هیئت استان جذب شود و نمی‌توان دست خالی کاری پیش برد.

سیدصباح قریشی، برنامه مهم خود را فعال‌سازی هیئت‌های غیرفعال در شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: قصد داریم در راستای سیاست‌های فدراسیون حرکت کنیم.

نبود انگیزه ورزشکاران این رشته را آزار می‌دهد

در ادامه این جلسه، رئیس سابق هیئت پیوند اعضای کردستان با اشاره به سابقه فعالیت خود در هیئت پیوند اعضا گفت: اگر سیاست‌های فدراسیون تنها مختص یک دسته از ورزشکاران باشد، نسبت به سایر بخش‌ها جفا کرده‌ایم.

علی خادم با بیان اینکه تا روزی که زنده هستم در حد توان همکاری می‌کنم، اذعان داشت: ورزشکاران پیوند اعضا انتظار دارند به آنها رسیدگی شود؛ در حالی که از سال گذشته برنامه‌ای در این خصوص نداشتیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران این رشته در تمرین‌ها حاضر نمی‌شوند، ابراز کرد: علت این مسئله نداشتن انگیزه در میان ورزشکاران است که باید برای احیای انگیزه آنها و حفظ سلامتی مسابقاتی برگزار شود.

در پایان این جلسه رأی‌گیری از اعضای حاضر در مجمع به منظور انتخاب رئیس جدید هیئت با حضور تنها نامزد این سمت برگزار شد و طی آن محمد صباح قریشی رئیس هیئت با کسب 14 رأی از همین تعداد آرا برای یک دوره چهار ساله دیگر انتخاب شد.

انتهای پیام/79012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول