اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

بیش از 57 هزار فرصت شغلی در مشهد ایجاد شد

فرماندار مشهد گفت: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی، در حوزه اشتغال موفق به ایجاد 57 هزار و 117 فرصت شغلی و ثبت آن در سامانه رصد شدیم.

بیش از 57 هزار فرصت شغلی در مشهد ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مشهد اظهار کرد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی، در حوزه اشتغال موفق به ایجاد 57 هزار و 117 فرصت شغلی و ثبت آن در سامانه رصد شدیم.

وی تعداد مجوزهای صادرشده برای مشاغل خانگی را 6 هزار و 646 مورد اعلام کرد و ادامه داد: 7 هزار و 486 طرح نیز برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ 333 هزار و 642 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

موحدیان تعهد شهرستان مشهد در سال 92 را ایجاد 67 هزار و 685 فرصت شغلی عنوان و اضافه کرد: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود تا با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود و تدابیر لازم، جهت تحقق سهمیه اشتغال شهرستان تلاش کنند.

وی ادامه داد: همچنین عمل به تعهدات اشتغال، نیازمند همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات و جذب حداکثری منابع مالی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول